Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '08

 
Kategori
Deneme
 

Keşke bende kıysaymışım sana

Keşke bende kıysaymışım sana
 

Foto:Atakan Sarı


Nasıl kıyabilirim ve nasıl yapabilirim bunu sana.

O zehir gibi her şeye çalışan beynin, bu sefer bunu doğru algılamamak adına neden tepkisiz kalıyor.

Neden en olumsuz haliyle algılayıp da, tüm çırpınışlarıma rağmen, biçilmiş kaftan gibi üzerime giydirmeye çalışıyor.

Yakışıyor mu sence üzerime biçilen bu. İlk defa istemiyorum bir şeyin bana yakışmasını, hele ki senin gözünde, senin yakıştırmanı.

Sen nasıl inanmıyorsan bana, nasıl endişelerin, korkuların varsa güvenden yana, sevgiden yana,

Benim de aklım, belleğim kabul edemiyor senin bu düşüncelerine karşı.

Ben ki havada uçuşan toz zerreciklerinden bile sakınırken seni,

Ben ki derinliklerinde kendimi bulduğum o iki kara göze, bende ki iki kara gözden başka göz değmesini istemezken,

Ben ki seni boğmadan, sevgi deryalarında birlikte sürüklenmek isterken,

Ve sana olan zaafımı sağır sultanın bile duymasına ramak kalmışken.

Ben nasıl kıyabilirim ve nasıl yapabilirim bunu sana.

Ve sen bunu nasıl yakıştırabilirsin bana.

Yazık!

Çok yazık!

Anlaşılamamak ne acı…

Üstelik seni anlamayan yüreğinin diğer yarısı ise,

Sen her defasında ‘’Bu bir oyun mu?’’diye soruyorsun.

Ben sabırla ‘’Hayır değil’’ diyorum ve gözlerinde ki sis perdelerinin kalkması için dualar ediyorum.

Bunu senin bu şekilde düşünme ihtimalin var ya. İşte bu ihtimal bile yeryüzünde ki tüm sevgilere ihanet sayılıyor biliyor musun?

Fakat şuan senin bunları doğru algılayabilecek kadar sağlıklı olduğunu düşünmüyorum.

Hastasın sen…

Ruhun hasta…

Aşkım ve oyun

Bu iki kelime aynı anda yan yana ve senin ağzından çıkıyorsa en büyük ihaneti aşkımıza çoktan yapmışın sen zaten.

Sonra gözlerin gözlerime ihanet etmiş…

Sonra sözlerin sözlerime…

Ve bitmiş her şey…

Bilirsin ihanet aşkın katilidir ve artık sen müebbet cezaya çarptırılmış bir k...sin.

Keşke zamanında kıyabilseymişim ve yapabilseymişim bunu sana.

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..