Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Keşke beni sen doğursaydın

Keşke beni sen doğursaydın
 

yalnızca anneler koşulsuz sever...


Sözlerinin anne sıcaklığında , nefesindeyim ...
Issız, isyankar kimsesiz akşamlarımda
'Bebeğim yemeğini yedin mi? '' diye,
Beklentisiz, sorgulu, meraklı anaerkil dilinden
Yüreğimin açlığına sesinle doyurganlığını iletirken
Ürkerek ''yedim'' derken, çekinirken dilimdeki ,
Sana yemediğim dolmaları yemişim gibi
Isıtmadığım, belki içmeyeceğim çorbaları
İçmişim gibi ılık, yılışıp, şımarıklaşırken
Sessiz çığlıklarım isyanlaşıyor nemli gecelerde

Keşke beni sen doğursaydın….

Sana yakın olmak için
İçmediğim, içeceğim, sevdiğim tüm çorbaları
Dizinin dibinde ya da kucağına ilişip içmek isterdim
Elinde bir tahta kaşık, mızıkçı bebeleri zorla besleyen
Bir anne doğurganlığında… Sevecenliğinde

Zeytinyağsız ya da yağlı ama tüm çabam
Dolmadan çok sen olunca, içindeki pirinç önemsiz
Sen olsaydın içinde, yanında olsaydım
Ve beni sen doğursaydın
Dünyanın tüm dolmalarını yağsız pirinçsiz yiyebilirdim…
Pirinç ne menem şeydir ki...
Anne sütü sıcaklığında sözlerin
Doğurgan tavrınla olsam yanında dünyaya bedel …

Keşke beni sen doğursaydın

Doğursaydında şımaracağımı bileceğim
Şımardığımda bana gözleri gülerken kızan
Kızarken ''bebeğim'' diye gülen
Annem sen olsaydın…
Olsaydın... Kapında bir sabah serinliğinde
Uykulu gözlerle tıkırtıma uyanıp,
Geldin mi? Üşüdün mü bebeğim? Diyen
Annem olsaydın...
Olsaydın… Kapından alıp üşümüşsün,
Örteyim üzerini, uyu biraz, dinlen, deseydin...

Beni sen doğurmuş gibi…

Üzerimi örtsen
__Uyusam
____Sana uyusam
______Seninle uyusam

Bir anne sıcaklığında
Beni sen doğurmuşsun gibi sarılsan
Bebeğin gibi sıcak ve anne sütü gibi kutsal sarılsan
Bir daha bırakmasan
Sarılsak… Sonsuz... Beklentisiz...

_Bir
__Daha
____Hiç
______Ayrılmasak…

Keşke beni seni doğursaydın…

__O
____Zaman
_______ Biz
__________Hiç
____________Ayrılmazdık... Ayrılamazdık.

- Adana

 
Toplam blog
: 111
: 726
Kayıt tarihi
: 22.01.09
 
 

Adana doğumluyum halen bu kentteyim.. Marmara Üniversitesi İşletme mezunuyum. Deneme ve şiir yazıy..