Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Keşke bir hayvan olsaydım

Keşke bir hayvan olsaydım
 

Bugün erkek arkadaşıma bu cümleyi söyledim ."Keşke bir hayvan olsaydım.
"Neden, hayırdır ne oldu da hayvan olmaya heveslendin?" diye sordu bende biraz açıkladım nedenini. Sonra herkesle bunu paylaşma ihtiyacını hissettim nedense... Bu blog ta Polyanna olmayacağım sözümü tutamayacağım.
Soruyorum size, " Hangi hayvan yavrularını döver, onları sokağa atar, aç bırakır ?"
Cevap: İnsanoğlu
"Hangi hayvan kendi yarattıklarıyla hemcinsini acımasızca öldürür, işkence çektirir, patin beyazmış ölmen lazım diyerek kitleler halinde diğerlerini yok eder?
Daha beterlerini duymak istermisiniz?
"Hangi hayvan: dişilerini yok sayıp onlara hayatı zindan eder
icat ettiği silahlarla diğer yaşayanları öldürür
ortaya çıkardığı PARA için türlü namusuzluklar yapar
nefes aldığı toprakları satar
geçmişine ve geleceğine sahip çıkmaz
rüşvet alır, rüşvet verir, adam kayırır, binlercesinin emeğine konar
en tepede olmak hırsıyla sırtına biner ve seni ezer
dev fırınlarda yakar, gaz odalarında zehirler
anne rahmindeki bebeği keser
zevk için öldürür
para için öldürür
tür tür kategorilere yaşayanları ayırıp sonra da öldürmek için bahane arar öldürür
var olan diğer canlıları da acımasızca yok eder,
doğayı katleder ,
kaynakları çar çur eder
savaş çıkartır,
masumların tepesine bombaları düşürür
domates tarlası yerine mayın tarlası döşer , ocakları söndürür,
tecavüz eder,
hırsızlık yapar,
zamanını öldürücü buluşlara harcar
kendi koyduğu yaşama hakkna saygı duymaz
dolandırır, yalan söyler......?

Daha fazlasını da yazarız burda ama gerek yok, vicdanı olan bunları düşünüp utanır, olmayanı da yaptıklarına devam eder.... Böyle yaşamaktan utanıyorum, İNSAN denen varlıklardan olup bunlara
seyirci kalmak ağrıma gidiyor. Bu yüzden bugün çok içten bir istekle hayvan olmayı diledim... En azından bu vicdan azabını duymazdım... Kendim gibi olan canlılar faydadan çok zarar veriyor herşeye....Bu benim içimi acıtıyor...
Peki neden hala susuyoruz, neden bunların güçlenmesine izin veriyoruz? Neden masallarda ki gibi iyiler kazanmıyor? Neden hep kötüler baş rolde? Nerde hata yaptık, ve nasıl düzeltiriz?
Neden bu kadar akıl bize zarar veriyor?
Neden?
Neden?
Neden?
Belkide nedenleri bir kenara bırakıp bir şeyler yapmak gerek?
İşe nerden başlanmalı?...
Aranızda bunu bilen var mı?
Ülkemize bir bakacak olursak.....
Farkındamısınız Ey Millet! Atatürk bir kere geldi, ikincisi olmayacak bunu anlamamız gerekiyor. Piyango iki kere vurmaz kolay kolay, ah çekip "bir Atatürk daha gelse "diyene kadar birlikte yürümenin yolunu bulmalıyız? Ama nerde birlikte yürümek, baksanızda iki partimiz daha bir araya gelmeyi başaramadı.....
İllaki en zoru mu görmemiz lazım harekete geçmek için?
Neden dış kuvvetlerin oyuncağı olmaya izin veriyoruz?
Neden bizi bölmelerine izin veriyoruz?
Neden bizi saçma sapan televizyon programları ve dizileriyle uyutmalarına izin veriyoruz?
Neden insanlarımıza sahip çıkmıyoruz?
Neden Batı Doğu'yu unutuyor, neden ordaki insanlara sahip çıkmıyoruz?
Hayır ben sahip çıktığımıza inanmıyorum, ellerimizi onlara uzatmaktansa görmemezliktem gelmeyi tercih ediyoruz...
Biz onlara ellerimizi uzattık da onlar geri mi çevirdi....
Tam tersi biz onları unuttukça başkaları uzattı ellerini kirli emellerine alet etmek üzere...
Sakın bana bunları göremeyecek kadar kör, anlamayacak kadar aptal olduğumuzu söylemeyin...
Sizce bu kadar zor mu bütün olabilmek....
Şehitlerimiz yine arttı, haberleri seyretmeye korkar oldum...
Bu kanlar boşu boşuna dökülmemeli... Onları uğurlarken hakkımızı helal ediyoruz da sizce onlar helal edecekler mi?
Helallerini almayı hak etmeliyiz....
Önce kendimizden başlamalıyız , sonra da yaşadığımız Dünya için çalışmalıyız... Yapmalıyız ve etmeliyiz, ama nasıl?
Herkesin bir fikri vardır ama mühim olan bir şeyler yapabilmek....
Bu da satılmamış siyasetle olur... Meclise girdikten sonra halkın yanında kalarak , doğru yoldan saptamayarak yapmak gerek.
Sözlerim ağır olabilir ama yarası olan gocunur ben sadece konuşurum....
Gözünü para bürümeden sadece ülkesi için çalışacak babayiğitler aranıyor? Var mı böyleleri sizce?
Doğuda öğretmenlik yapan gençlere bakın, askerlerimize bakın onlar adı sanı gizli kalan babayiğitler....
Bana iyiliğin ve doğrunun ölmediğini söyleyin, söyleyin de umudumuz kalsın...
ÖMÜR BOYU UTANMAK İSTEMİYORUM İNSANLIĞIMDAN.....


 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..