Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '09

 
Kategori
Deneme
 

Keşke Çocuk Kalsaydım...

Keşke çocuk kalsaydım da, dizimdeki yarayı en büyük acı sansaydım!

Bir cümle aldı götürdü beni...

Ben çocukluğuma dönmek istiyorum, yeter artık büyüdüğüm... Büyümek hep masal olsa ben çocukluğumdaki gerçeklere dönmek istiyorum...

Masum sevgilerime...
Anne ve babamın dizlerinin dibine...
En çokta annemin...
Başımı okşarken ki sıcak ellerinin sıcaklığı içinde yanmak yanmak istiyorum ben...
Düştüğümde ağladığım zamanlarıma...
Annemin görüpte sevgiyle kucakladığı zamanlara...
Yaralarım üstüne eğilipte öpeyim geçsin diyen dudaklarına...

Annemle geçen mutlu çocukluk zamanlarıma dönmek istiyorum...
Ağladığımda yüzümü silen işlemeli mendil zamanlarıma...
El ve göznuru sevgiyle harmanlayıp, yüreğime işlediği zamanlarıma dönmek istiyorum ben...

Ben ihtiyaçlarımızı sıraya koyup aldığımız, ama huzurun her zaman yanımızda olduğu zamanlara...
Yeni alınmayıpta senin kokunun ve sevginin sinmiş olduğu giysilerini bozup, üzerimde yeniden hayat buldurduğun zamanlarıma...

Dönmek istiyorum ben...

Bir taze ekmeği paylaştığımız, çeşit çeşit zeytin ve peynirlerin olmadığı ya da sucuk kızartmanın ayda bir lüks sayıldığı zamanlarıma dönmek istiyorum...

Bayramlarda sabah erkenden kalkıp, birbirimize sıkıca sarılıp kucaklaştığımız, ayrılıkları yaşamamayı temenni ettiğimiz, ayrılanları hep birlikte ziyaret ettiğimiz zamanlarıma dönmek istiyorum...

Bu masal dünyasından çıkıp gerçeği kucağındaki sıcaklığında yaşadığım zamanlarıma...
Sevgi acısını bilmediğim, ayrılıkları daha tatmadığım, acı kelimesini bana hissettirmediğin zamanlarıma..

Annem ben seninle geçirdiğim çocukluğuma geri dönmek istiyorum...

Biliyorum kızacaksın bana... Bak herşey elinin altında... Diyeceksin... Biliyorum...
Annem gene de ben seninle olduğum zamanlarıma dönmek istiyorum...
Anne! Ben bu masal dünyasından artık çıkıp gerçeğe dönmek istiyorum...

Şimdi ne önemi var, parayla satın alınanların... Evet alabilirsin herşeyi... Sırayı beklemeden...
Senle paylaşmadıktan , sen olmadıktan sonra ne anlamı var... Bir elbisenin, bir çift ayakkabı, bir çantanın.. Senin görmeyen gözlerin olmadıkça... İyi günlerde kullan temenin olmayınca ne önemi var, oturduğun koltuk atlastan olsa...
Ben seninle bir şilte de uzandığım zamanlarıma geri dönmek istiyorum...

Annem ben üşümeyeyim diye önceden yatağımı ısıtıp, yatırdığın zamanlarıma...
Annem ben artık büyümek değil, sıcaklığında eriyip kaybolduğum zamanlarıma dönmek istiyorum...

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..