Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Keşke görmeseydin beni

Keşke tanımasaydım seni
yarım kalmazdım
dalgalar çekerken beni
yırtılırken gecem
karanlığın bilinmezine
iliklerime işlerken
nefesin
terlerken
soğuk soğuk
keşke
tanımasaydım seni
küfürlerinde yaşardım bihaber
kocaman dünyanın
anlamına sığınırdım
saklanırdım belki
belki sensiz
olmak varken
tanıdım seni
yazık
benimle geleceksin şimdi
yaşamın kıyılarında
senin çizmediğin mutlulukları
aklına gelmeyen acıları
hiç görmediğin
tasavvur etmediğin
benimle
yap boz hayatı yaşayacaksın
beni taşıyacaksın
keşke görmeseydin beni
yazık
bu kısacık hayatta
yanımda kaybolacaksın...

 
Toplam blog
: 32
: 256
Kayıt tarihi
: 16.04.08
 
 

Güzel sanatlar mezunuyum. Resim yapıyorum. Şiir yazıyorum. Futbol hastasıyım. Sergilerim oldu. Resim..