Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Keşke o yazıyı okumasaydım da, bunları yazmasaydım

Keşke o yazıyı okumasaydım da, bunları yazmasaydım
 

Kasap değilim ama ciğerden çok iyi anlarım...


AKP'li belediyelerle birlikteliğimizin üzerinden geçen kesintisiz zamanı hatırlıyor musunuz?

Sizi yormayayım, hemen hatırlatayım:
 
18 yıl 4 ay. 
 
- Küsürat günler benden olsun.
 
15 yılı Duran'la. 
 
3 yıl, 5 aydır da "rivayetlere göre" durmayanla(!),
 
Yani Toçoğlu'nla... 
 
Dile kolay değil mi?
 
- Evet, dile kolay bir beraberlik...
 
Şimdi sıra, "Yiğidin malı meydanda olur" atasözünden ilhamla yola çıkan ve
"Bütün malları meydana indirelim de görsünler/gülsünler" özlü yazımda. 
 
Geçenlerde yerel bir kalemden bu konuyla ilgili cıvık bir yazı okudum.
 
Görev icabı olsa gerek,
 
"Sakarya çok değişti, insanların yüzü gülüyor" diyordu.
 
"Bir şehirde insanların yüzü gülüyorsa, orada işler de yolunda gidiyor demektir" diye de ekliyordu...
 
Buraya kadar yazdıklarına birinci bölümün sonu diyelim. 
 
- Vatandaşı gülümseten büyükşehir belediyesine de hep birlikte teşekkür edelim(!)
 
İkinci bölüm olarak yazacak fazla bir şey yok.
 
"Çoluk çocuk herkes dışarıda, gönlünce eğleniyor" 
 
Sakarya'nın "Güllük gülistanlık" halleri devam ediyor.
 
Aynı nakarat.
 
Vur patlasın, çal oynasın.
 
Yani:
 
- Lay lay lom...
 
Üçüncü ve son bölümde ise vatandaşın yaşam kalitesini yükselten(!) Gar Meydanı ve Orhan Cami önündeki meydan çalışmalarını küçümseyenlere...
 
Kendisi gibi düşünmeyenlere çok şey diyor. 
 
- Sitem ne ki...
 
Dediklerini özetler ve "kibarca"ya çevirerek söylersek;
 
Onlar gibi gülmeyen, 'lay lay lom'a katılmayan herkese "menfaatperest" diyor.
 
Oysa ben gülmüştüm.
 
Şimdi itiraf ediyorum:
 
Hem de ağzımı bırakıp, içimden gülmüştüm.
 
- Katıla katıla...
 
Kasap değilim ama ciğerden çok iyi anlarım.
 
Bu piyasada:
 
Pek makbul olmasa da, bir takım ak ciğerin kaçtan gittiğini çok iyi bilirim.
 
O ciğerle dolaşıp yalakalığı meslek edinenleri de çok iyi bilirim.
 
Ücreti mukabilinde çanta gibi dolaşanları da...
 
Çığırtkanlarını da...
 
Keşke o yazıyı okumasaydım da, bunları yazmasaydım.
 
- Çok pişmanım. 
 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..