Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Keşke Okusa Devlet Bey Beni

Bugünlerde toplumun
Düzgün hale getirilmesinden
Söz ediyor ya Devlet Bey
Ben bunu yıllardır konu ediniyorum
Ve ilgili yazılarım var konuyla ilgili olarak
Birisini koyayım yayına
Buyursun okusun bakalım

“TOPLUMSAL SAĞALTIM GEREKSİNİMİ
Bugünlere toplumumuza bakınca
Sağlıksızlığı gözüme çarpıyor
Hem de çok çarpıcı bir şekilde
İlişkiler
Pamuk ipliğine bağlanmış durumda
Ha koptu ha kopacak haldeler
Çıkar varsa ilişkiler güzel yürüyor
Çıkar bittiği anda ilişkiler sizlere ömür oluyor
Yerine
Gammazlama
Kötülük yapma
Döğüş kavga
Kin nefret
Ve düşmanlık alıyor


Bakıyorum da şöyle
İnsanlarla konuşurken ilişki kurarken
Ödüm kopuyor vallahi

Saygısızlık şah yapmış durumda
Sevgisizlik desen o yerlerde sürünüyor
Tam bir sağlıksızlık almış yürümüş toplumumuza

Yalan almış başını gidiyor
Güven kalmamış insanların birbirlerine
Dayanışma ölmüş gitmiş
Gelişme yerlerde sürünüyor
Güvenin olmadığı yerde
Birlik olup yeni üretim alanları oluşmuyor tabii ki


Ben derim ki
Devlet derhal toplumsal sağaltıma başlamalı
İnsanların
Saygı sevgi güven duygularını sağlıklı kılmalı

Sonra da
Üretime yönelmelerini sağlamalı
Üretim çokluğuna ulaşılmalı
Dış satım bolca yapılmalı
Dış alım konusunda duyarlı olunulmalı

Şu para politikası düzgün işler durumu getirilmeli
Türk parasının Euro ve Dolar karşısında
Yerlerde sürünmesinin önüne geçilmeli

İthal edilen ürünlerin
Ülke içinde yapılması gerçekleştirilmeli
Türk parasıyla alışveriş yapmanın önü açılmalı

Eğitim
Temel noksanlıkların giderilmesine öncülük yapmalı
Öğrenme gerçek anlamda gerçekleştirilmeli

İnsanlarımızda değerleme oluşturmalı eğitim
Doğru sözlülük iyilik etme adabı
Barış yaratma barış bozmama kararlılığı
Sorun çözücülük işbirliğine yatkınlık
Tam olarak yaşanır olmalı toplumda

Devlet yönetenleri mutlaka ve mutlaka
Güler yüz ve tatlı dille halka yanaşmalılar
Eleştiriden tiksinen değil memnun olan olmalılar
Toplumun da böyle olmasına önayak olmalılar

İşte bu sevgili okuyucu
Türk toplumu elden geçmeli sağlıklı toplum olmalı


Bilinsin ki
Bugünkü Türk Toplumu ile bir yere varılmaz

Modernlik ve çağdaşlık hayallerde kalır sadece
Modern ve çağdaşlık olmayınca da
O toplum uzun zaman dayanamaz
Ben “Devleti ebet müddet” diyen birisiyim
Bunu bekliyorum Devletimden

Sağlıcakla kalınız”



Bilmem beğendiniz mi Devlet Bey
Dilerim
Yüzünüz güleç sağlığınız yerinde olur hep
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..