Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '20

 
Kategori
Şiir
 

Keşke Seni Görmeseydim

Keşke Seni Görmeseydim

Seni hiç görmeseydim

Vuruldum, düştüm yere

Kansız vurgun, Kansız devrim

 

Keşke seni görmeseydim

Hiç görmeseydim gözlerini

 

Gözlerini görmeseydim hiç

Böyle dalıp dalıp gider miydim

Umutlarım kabarır mıydı

Böyle dev dalgalar gibi

Tsunami olup devleşir miydi

Her şeyi önüne katıp

Yıkıp yok edebilir miydi beni

 

Kaşlarının altındaki kara deliklerde

       Kayboldum gözlerinde

          Sen bile bulamazsın beni

 

Ah ah!  Keşke bana bakmasaydın

Bakışlarınla göğsümü delip de

Kalbimi işgal etmeseydin, hoyratça

Tarumar etmeden yerleşseydin

Hesapsız, Hor kullanmasaydın keşke

   Kendi malın gibi

            Kendi malın gibi

Nazikçe gireydin içeri, incitmeseydin

 

Keşke seni hiç görmeseydim

Hiç duymasaydım sesini

Sesinin rengini, ahengini

İçime sıcacık huzur verişini

Tansiyonumun yükselişini

Keşke hiç duymasaydım billur sesini

Neşene hayran olmasaydım da

Kahkahana durup durup bakmasaydım

Kör olsaydım da bakmasaydım

Gecelerimi bölüp bölüp

Uykularımı kaçırmasa

Şen şakrak sesin

Sabahlara kadar

Kulaklarımda yankılanmasaydı

 

Keşke seni hiç görmeseydim

Hiç koklamasaydım kokunu

Sadece sana ait olan

“” Aman Allahım”” dedirten

İnsanı dirilten o güzel kokunu

Keşke hiç koklamasaydım

 

Tekmil çiçekler bir araya gelse

Tüm çiçekçiler uğraşıp didinse

Böyle bir rayihaya eremez

Hiçbir arı bu aromayı bırakıp ta

Dönüp kovanına gidemez

Hiç kimse sevdiğinin

Senden daha güzel koktuğunu

              Söyleyemez, söyleyemez

 

Ah ah! Ay yüzlüm Yay kaşlım

Bahtımın karası İpek saçlım

Bunca yıldır adını anmasam da

Gözlerine bakmasam

Sesini duymasam da

Herkes bittiğini sansa

Unuttuğuma inansa da

Sen hâlâ içimdesin, yüreğimdesin

Yeni bir mavzer yarası gibi, Sıcacık

Kimse bilmiyor ama

Yüreğim hala kanıyor

İnceden akıyor kanım, ılgıt ılgıt

Bunca zaman sonra

Bu gün bile kimse bilmiyor

      Sen bile bilmiyorsun

Kimse görmüyor, hiç kimse

Şen bir serçe yavrusu gibi

Yüreğimde hâlâ senin olduğunu

             Sen Bile Bilmiyorsun

 

.

 
Toplam blog
: 32
: 121
Kayıt tarihi
: 10.09.18
 
 

 50 yıldır Lacivert Kanarya. Sonsuza kadar Özgür Kanarya ..