Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Keşke yaşasaydın

Keşke yaşasaydın
 

Beni giderken kime emanet ettin?  

Sensizliğin soğuk ellerime mi? 

Sevgisizliğin boş kucaklarına mı? 

Yoksa sabrımın kalmayan ölçüsüne mi? 

Sen beni sadece bana bıraktın,  

Gittikçe daralan çerçeveme,  

Hatıralarımı koysam almıyor,  

Yenilerini koysam taşıyor,  

Ben artık dolmuşum acıya,  

Doymuşum eleme, kedere,  

Bırakmasaydın beni bana,  

Emanetine hiyanet ederim.  

Bakamam senin kadar kendime. 

Sevemem kendimi,  

Senin beni sevdiğin kadar. 

Keşke hiç ama hiç gitmeseydin... 

Aysel AKSÜMER  

 
Toplam blog
: 334
: 482
Kayıt tarihi
: 22.03.10
 
 

Halkla İlişkiler bölümü mezunuyum. Iki çocuk annesiyim. "Bir Öykü Kadar Kısa Bir Roman Kadar D..