Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Keşke

Keşke
 

Olabilmek o yerde,şimdi ne mümkün..


Keşke;

O evde,

O an,
beni bekliyor olsaydın.

Derenin ağzında,

Sis bulutunun içindeki, O evde.

Sen,

Yarı çıplak, yarı üryanken,

Beni bekliyorken,

Ben,

Lambanın sarı ışığında,

Akşamın alaca karanlığında

Seni görebilseydim, perdenin arkasından.


Keşke beni bekliyor olsaydın,

Sıvası yarı dökük,

Kireci sarıya dönen,

Paslı demir parmaklı pencerenin,

Pembe pervazları arasında .

Allı, pembeli çiçekler açan,

Kabak gülleriyle bezenmiş,

Bahçesinde, yeşili,

Ve birde sen olan O evde.


Keşke

O dere boyundaki,

Köpek sesiyle canlanan,

Küçük tahta kapıyla korunan,

O kapının gıcırtısı, zil sesi olan,

O evde bekliyor olsan.


Baksam ela gözlerine,

Diz çökerken önünde,

Sarılsam,

Bir sana

Birde, sıcak tarhana çorbasına ..

Delikanlı

05.09.2003

saat:19.30

 
Toplam blog
: 50
: 1009
Kayıt tarihi
: 03.04.08
 
 

Ben Delikanlı Aksaray ili Balcı Kasabasında hayli zaman önce doğup, ilk ve dahi orta okulu burada, ..