Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '19

 
Kategori
İlişkiler
 

Keşkesiz Bir Yaşam...

Bronnıe WARE bir hemşire.

Yaşlı ve hasta insanların son zamanlarına refakat ediyor. 

Yaşlı, hasta ve ölmek üzere olan bu insanların psikolojilerini çok iyi biliyor ve bütün deneyimlerini toplayarak "ÖLMEDEN ÖNCE EN ÇOK PİŞMAN OLDUĞUMUZ 5 ŞEY" isimli kitabı yazıyor.

Son zamanlarını yaşayan hastaların bir çoğu en çok şu 5 şey hakkında pişmanlık duyuyor.

Ve hepsi KEŞKE ile başlıyor...

1. pişmanlık: Keşke başkalarının benden beklediği gibi değil kendi istediğim gibi yaşayacak cesaretim olsaydi.

2. pişmanlık: Keşke bu kadar çok çalışmasaydım.

3. pişmanlık: Keşke duygularımı ifade edecek kadar cesur olsaydım.

4. pişmanlık: Keşke arkadaşlarımla bağlantımı kooarmasaydım.

5. pişmanlık: Keşke daha mutlu bir hayat yaşamak için kendime izin verseydim.

Dikkatimi çeken, bu maddelerden hiç birinin para ile ilgili olmadığı.

Keşke demek için yaşlı, hasta ya da son zamanlarınızı yaşamanız gerekmiyor sanırım.

Yeni ve olumlu tohumları birçok açıdan hayatınıza ekmeye bugün itibari ile başlamanız  dileğiyle.

Her insan mükemmeldir,

Her insan sınırsız kaynaklara sahiptir,

Güzel bir dünya kurabilmek olanaklıdır.

Sevgiyle kalın 

Melek DÖNMEZ

İletişim Uzmanı-Yönetici Koçu

 

 
Toplam blog
: 14
: 129
Kayıt tarihi
: 13.11.14
 
 

Kalp deniz, dil kıyıdır. Denizde ne varsa kıyıya o vurur.   Koru Gelişim Enstitüsü A.Ş. ..