Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '13

 
Kategori
Deneme
 

Keskin Bıçak

Keskin Bıçak
 

Keskin bir bıçak gibi sevdam her yüreğime dokunduğunda iyi ve kötü deydikçe kesiliyorum lime lime... Hani kendime bilsemem bile bile intaharın kollarına... Hem de koşarcasına atıyorum kendimi diyesim geliyor... Ya KESKİN BIÇAK şarkısının dizeleri etkiliyor beni... Ya da sevdan yüreğimi çoktan kesmiş... Ben ne kadar yaralandım farkında değilim... Kendimi biliyorum... Lakin ne zaman senli düşüncelere dalsam... Efsunlaşmış bir rüyanın devamı gibi oluveriyor yaşadıklarım... Yüreğim ve ayaklarım ne yerde ne gökte... Gerçekte kondurmak istediğim yürekte...

Mesafeyi sormayın... Gün geliyor bir nefes kadar yakın... Gün geliyor kaf dağının ardında... Gün geliyor dört mevsim gibi hayatımda... Gün geliyor en sert ve soğuk kış günlerimde uyuduğum uzun rüyalarımda... Gün geliyor devrik cümlelerimin içinde anlamlı Öznem... Gün geliyor de ve da'yı ayıramadığım zamanlarda hayatımda... Yanıbaşımda... Mükemmel değilim... Olamam da... Her şeyden önce insanım hatalarımla... Ama gördüm... Güzel meziyetler toplanabiliyormuş bazen bir kişinin yüreğinde ve omuzlarında... Bu bir şiir değil... Ben yazamam yüreği delip geçmez sözcüklerim takılır... Gönül ağlarıma.... İyi bir balıkçı da değilim ki tutamam kaçırırm çoğu zamanlar da... İşte böyle zamanlar da sana ihtiyaç duyarım... Yarım kalan yarımı... Yarım kalan yarınımı... TAMAMLAYABİL DİYE...


http://youtu.be/WMfgE0SEutE    

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..