Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Keşmekeş Aşk

Keşmekeş Aşk
 

sarmal


Akacak denizi olmayan derelerin ağıtıydı duyulan

Boğazın yeliyle yıkanmış bir sabah yüzü ile karşılanmış misafirler,

Ellerindeki çırılçıplak yarınlarıyla oynaşan bir kalabalığa dönüşüyordu

Yoğun döküntülükle kararmış, solmuş keşmekeş bir akşamdan artanlar

Kahrolmalarına çanak tutuyordu onların süklüm püklüm yanlarına

Gelir misin demeye hazırlanan garip âşık bir yanda

Keşke sevmeseydin diyen zalim öte tarafta sıkılıyorlardı ki;


Bağırdı içi adamın:


Bırakın beni…

Biri hemen söylesin

Daha kaç gün var yarına

Biri hemen deyiversin

Ne oldu benim çocuk yanıma


Sustu içi kadının:


Anlamayın beni…

Kimseler anlamasın

Gözyaşlarımın sebebini

Daha çok kahrım var çekilecek

Kimseler acımasın

Ne olmuş acılarla kavruluyorsam

Gidecek yeri olmayanların buluşma uğultusuydu duyulan

Denizin yankısıyla örtülmüş kabahatler ile donatılmış bir hayat

Ellerindeki yapayalnız haykırışlarla bezeli yazmalara dert yanıyordu

Derin yaşanmışlıklarla ağarmış, solmuş dengesiz bir yaşamdan artanlar

Kaybolmalarına göz yumuyordu onların salkım saçak yanlarının

Sever misin demeye çekinen saf âşık bir yanda

Keşke gelmeseydim diyen çapkın öte tarafta bekleşiyorlardı ki;

Sustu içi adamın:


Görmeyin beni…

Biri hemen saklasın ellerimi

Daha kaç yalnızlık büyüyecek içimde

Biri hemen deyiversin

Ne oldu benim çocuk yanıma


Bağırdı içi kadının:


Duymayın beni…

Kimselere anlatamam

Gözyaşlarımın sebebini

Daha çok kez yenileceğim

Kimseler acımasın

Ne olmuş yangınımda kül oluyorsam


25.12.09

 
Toplam blog
: 70
: 412
Kayıt tarihi
: 02.11.09
 
 

Gençliğime kadar İskenderun'daydım, sonra Yıldız Teknik'te İnşaat Mühendisliği okudum fakat o mesleğ..