Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '10

 
Kategori
Güncel
 

KEY Kepazeliği!...

KEY Kepazeliği!...
 

KEY işi yine çarşafa dolaştı... Ödeme listeleri internet üzerinden ilan edilince, vatandaşlık numaramı girip baktım; kırmızı renkte yazılmış, böyle bir kayda rastlanmamıştır, ifadesi tokat gibi suratıma çarpıverdi.

Bugün, hiç bir umut olmadığı halde, ola ki bir yanlışlık olmuş da ismim internet listesine konulmamıştır, diyip Ziraat Bankasına uğradım... Sözde, son iki hanesine göre benim kimlik numarımın ödeme günü... Bankacı kimliğimi alıp bilgisayardan baktı ve benim de bildiğim gerçeği söyledi: Hiç bir kayıt yok!..

Oysa, birinci KEY rezaletinden sonra, çalıştığım kurumlara dilekçeler yazıp iadeli taahütlü yollamıştım. Bunlar, zaten beni tanıyan kurumlar. Yani, kurumların eksik bildirmesi bahanesi, aslında işi kıvıramamanın verdiği haleti ruhiye ile, topu taca atmaktan ibaret...Hatta, suçu başkasına atmak, demek daha doğru olur, bu tutuma...

Yani, şunu anlamıyorum. Devletin elinde çalıştırdığı memurların kaydı kuydu yok mu? KEY kesintilerinin yapıldığı dönemde, devletin memuru olanlar belli değil mi? Bunların hepsinden KEY kesintisi yapıldığı malum değil mi?

Öyleyse, bu bildirimler mildirimler ne oluyor? Yok, eksik bildirilmiş; yok fazla bildirilmiş; yok, hiç bildirilmemiş... Şunu eziyet haline dönüştürmenin alemi var mı?

Madem, tıpkı NEMA ödemelerinde olduğu gibi, tamamen umut kestiğimiz haklarımızı ödemeyi göze aldınız; öyleyse ufak hesaplarla uğraşmayacaksınız.. KEY kesintilerinin yapıldığı dönemde çalışan herkese bihakkın parasını ödeyeceksiniz... Çalıştığımız kurumların mutemetleri -ki bazen sıradan memurlar, bazen de müstahdemler yapıyordu bu işi- eksik işlemişse bizim günahımız nedir?

Olmadı... Bu KEY işini elinize yüzünüze bulaştırdınız.. Belki de hiç başlamasanız daha iyiyidi!!

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..