Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Keyfi cinayet

19 yaşında kararan bir hayat geride gözü yaşlı bir aile ve sevgili...

Peki neden, sebep ne?

İstanbul gün geçtikçe yaşanılacak bir yer olmaktan çıkıyor mu diye düşünüyordum zaman zaman; çıkıyor mu diye düşünüyordum dedim çünkü artık düşünmüyorum, evet İstanbul yaşanılacak bir şehir olmaktan çıktı. Gün geçmiyorki gasp, kapkaç, tecavüz, adam kaçırma, adam yaralama ve adam öldürme olayı olmasın. Ama iki gün önce gördüğüm bir haber gerçekten beni öyle bir ümitsizliğe, karamsarlığa itti ki o çok sevdiğim severek yaşadığım içimde kaygılar olsada mutlu olduğum şehir İstanbul'dan beni soğuttu. Bu şehir artık maganda, işi gücü olmayan, kendini adam sanıp beline silahı takıp aslında beş kuruş etmeyen adam müsvetteleriyle dolmuş, hatta taşıyor. İnsanlar eşiyle, kızıyla, sevgilisiyle sokakta rahatça dolaşamaz kendi kendilerine hep içlerinde bu soruyla yaşamak zorunda kalır olmuşlar; acaba kötülük nereden gelecek?

İşte Maltepe Üniversitesi mimarlık fakültesinde okuyan daha hayatının baharında en güzel çağında olan Hakan arkadışımızda yukarıda anlatmış olduğum insanlıktan nasibini zerre kadar almamış olan magandaların tek kurşunuyla hayata gözlerini yumdu. Peki neydi Hakan' ın suçu? Kız arkadaşıyla birlikte belki okuluna belki de bir çay bahçesine hoşça vakit geçirmeye giderken yolda anlamsız, saçma sapan bir yol verme tartışmasına girmek miydi?

Öldürülmesindeki tek neden bu muydu? Belki de arkadaşımız karşısındakinin insan değil bir şehir eşkiyası olduğunu ve bu şekilde hayatına kastedeceğini bilseydi kız arkaşının telkinlerine uyar ve canı cehenneme deyip çekip giderdi. Ama olmadı... Hakan, benim ve belki bir çok kişinin de yapacağı gibi o ağza alınmayacak hakaretlere dayanamayıp arabadan aşağıya indi ama karşısındaki esip gürlediği gibi değilmiş ki ileri gel deyip Hakan'ı akıl almaz bir çıkmaza, 5 kişilik magandalar ordusunun içine çekmiş, sevgilisinin yapmayın etmeyin diye yalvarmalarına aldırmadan Hakan'ı hunharca dövüp bir de silah çekip vurmuşlardır. Şimdi soruyorum herkese bu hangi adamlığa hangi kitaba hangi vicdana sığar bugün Hakan'ın başına gelenin yarın bizim başımıza gelmeyeceğini kim garanti edebilir? Kimse...

Umarım yüce Türk adaleti bu magandalara en ağır cezayı verir ve umarım bir daha böyle üzücü bir olay yaşanmaz.

Buradan Hakan kardeşimize sonsuz rahmet, ailesine ve tüm sevenlerine baş sağlığı diliyorum.
 
Toplam blog
: 14
: 746
Kayıt tarihi
: 23.03.09
 
 

Yakın Doğu Üniversitesi Beden Eğitimi Spor Yüksek Okulu Beden Eğitimi Ve Spor Öğretmenliği 4. Sınıf ..