Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '10

 
Kategori
Deneme
 

Keyfim yerinde, yemişim zekayı.

Keyfim yerinde, yemişim zekayı.
 

Bugun biraz düşündüm de…

En salak arkadaşlarım evlendi(her evlenen üstüne alınmasın rica edicim), demek evlenmek akıl ile olmuyormuş.

Daha salak arkadaşlarım benden daha iyi maaşta iş buldu, demek yine akılla ölçülmüyormuş bu meseleler.

Bazı salaklar çok iyi yerlerde okullar okudular, kaydırma yapmış olasılıkları var diye avuttum kendimi.

Albüm yapan bile oldu salakgillerden, ajdar’ı da baz alırsak bu da akılla ölçülemedi.

Bir salak arkadaşıma charles Dickens diyince Charlie Chaplin hakkında bir şeyler soyluyorum sanıp “ne guzel bıyıkları var, hele tulumlarına bayılıyorum” dedi, şimdi bu yaşında kendisine ait lüks bir arabası ve evi var.

Sonra da dedim. “teheyhey hayat, nerede şey edecektik biz bu aklı". Aptal olmak huzurlu olmak demek. Kafamdaki 5-10 gramlık beynim bile benden zeki bak, yıllardır faydası olmasa da taşıttırıyor kendisini baş üstünde. Bundan sonra aptalın önde gideni olurum en azından akıllının arkada gideniyle 3-5 muhabbet eder, neşemizi buluruz.

Doldur dostum bob, bana içiyoruz.

 
Toplam blog
: 6
: 466
Kayıt tarihi
: 06.10.10
 
 

1987 doğdum, 2010 yaşıyorum. İstanbul Üniversitesi Uluslararası İlişkiler mezunuyum. Fotoğraf çekmek..