Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Keyif, hüzün, kızgınlık ve ağlamak...

Çok keyifli, çok hüzünlü, çok kızgın ve çok ağlamaklı bir hafta sonuydu benim için…

Çok keyifliydi çünkü; uzun zamandır yapmadığım bir şey yapıp kendime zaman ayırdım. Sarıyer’in o muhteşem balık restoranlarından birinde, o muhteşem karides lezzetiyle tanıştım. Çok uzun zamandır sohbet etmeyi özlediğim canım dostumla, çok keyifli bir gün, hatta akşam geçirdim. Uzun zamandır konuşmadığım kadar çok konuştum. Fazlasıyla özlediğim beyaz şarabımı kana kana içtim. Sarhoş olmadım ama çakırkeyif olmanın tadını ne kadar özlediğimi anladım. Eğer okuyorsan sana, varlığına, anlattıklarıma ne kadar ihtiyacım olduğunu fark etmişsindir sanırım. Sana ne kadar minnet duysam azdır. İyi ki varsın…

Çok hüzünlüydü çünkü; denizin mavisi hüzün rengindeydi. Ayrıca bir kedinin duruşundan bile çok etkilendim. Onun o bakışındaki korku, oturuşundaki muazzamlık, verdiği o muhteşem duygu benim içime aktı. Öyle güzeldi ki, o kediyi gördüğüme çok sevindim. Dönerken duyduğum o kemençe sesini de çok sevdim.

Çok kızgındı çünkü; anlattıklarımda hep hiddet vardı. Anlatırken yaşadım, yaşadıkça da kızdım. Hem kendime, hem "O"na. Üzüldüm, üzüldüğüme de kızdım. En çok da kendime kızdım. O’nunla bunları konuşamıyor olmama kızdım. Kendimle kavga etmeme kızdım. Her ne kadar haklı olursam olayım, onu hala çok sevdiğim için kızdım. Bu sevgimi içime gömme isteğime kızdım.

Çok ağlamaklıydı çünkü; çok ağladım. Bir gün boyunca hiç gözyaşı dökmeden, ertesi günü "o"nun omzunda hıçkıra hıçkıra ağladım. Ama içim ağladı, bütün hafta sonu ağladı. Kelimelerim ağladı, yazamadığım, dudağımdan çıkmasından mutlu olmadığım, rahatladığım ama çıkmasını istemediğim kelimelerim çok ağladı. Gözyaşlarım "o"nun omuzunda kaldı. (Yarına kadar durdurmayı başardığım gözyaşlarım)

Bu hafta sonu ben çok büyüdüm. Beylik laflar etmemem gerektiğini bir kez daha anladım. Sevgimi göstermek için cimri olmamam gerektiğini yine, yeniden anladım.

Bu hafta sonu ben "o"nu ne kadar çok sevdiğimi anladım…

 
Toplam blog
: 33
: 611
Kayıt tarihi
: 05.05.09
 
 

Yazı genelde beni rahatlatır... Ancak yazabiliyorsam... Bazen içimde düğümlenir herşey... Bazen de ç..