Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Keyif yapmalı bazen :)

Keyif yapmalı bazen :)
 



Hava hala çok sıcak.

Bol bol karpuz, kavun, dondurma yeme zamanı.

Resim yapmaya başlamak gerek artık.

Alihan Samedov'dan ''Yaz Akşamı'' nı dinlemenin tadı başka.

Haftasonu Kızlarağası Hanı'nı gezmeli.

Günübirlik tekne turlarıyla Ayvalık taraflarına gitmeli.

Urla'nın pazarı meşhurmuş, bakmak lazım.

Bademler'in pazarını da pek methettiler.

Daha uzağa gidemem; hafta sonu pazar yok başka yerde zaten.

Tekirdağ'a da gidip kışlık gözleme tarhana yaptırmalı.

Kuaförüme de uğrarım kahve içmeye.

İzmir'in sıcağı bana göre değil, kesinlikle anladım bunu.

Akşam üzeri Konak civarında millet ne güzel sere serpe çimlerde.

Asansör sokağındaki kafe çok şeker.

Seyyar satıcıların arabaları taze fındık dolu.

Havalar serinlese de biraz gezsem.

Kültür merkezine gidip programlara bakmak lazım.

Sakız reçeli satan yeri bulmalı.

Sakızı sevmem ama sakızlı herşeye bayılıyorum niyeyse.

Ramazan geliyor, güllaç da çıkar artık.

Hurma almalı biryerlerden.

Siyah hurmaları seviyorum.

Keyif yapmayı seviyorum :)






 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..