Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '07

 
Kategori
Futbol
 

Keyifle Fenerbahçe'yi izlemek

Keyifle Fenerbahçe'yi izlemek
 

Yıllardır ne lig, ne kupa, ne de Avrupa Kupaları’nda Fenerbahçe’yi, şöyle arkama kaykılıp keyifle izleyemedim. Lig de şampiyon olduğu yıllarda olsun, kupa maçlarında olsun, hep bir kuşku...acaba ne yaparız?

C.Daum döneminde bir dönem keyiflenir gibi olmuşsak da fazla uzun sürmedi. Zico’da ikinci yıldır Fenerbahçe yandaşlarını hop oturtup, hop kaldırmakta. Hele lig de, ‘bu Fener iş yapar’ denecek bir maç oynamadılar.

Özellikle Avrupa Kupaları’nda Galatasaray’ı imrenerek izlemiş bir futbolseverim. Başarılarını, yazılı olarak da kutlayabilen Fenerlilerden biri sayıyorum kendimi...

Akşamki maçın teknik analizini yapmak işim değil. Ama bu maçı, kaykılıp keyifle izleyen bir futbolseverin de ortaya konan gösteriye teşekkür borcu var, onu ödeyeyim.

Teşekkürlerimin en büyüğü Alex’e. İlk kez onu bu kadar canlı ve verimli gördüm. Beni bir tek kişi endişelendiriyordu, o da Volkan. Bir türlü kendine güvenini sağlayamadı. Maç boyunca, güvensiz ve tedirgin gördüm. Kezman’da, gol hazırlığındaki payına kadar çok verimsiz oyuncuydu. O çabası affettirdi kendisini.

Oyun disiplini içinde, çağdaş futboldan örnekler sergileyen takımıma teşekkür ederim. Dün, maç sonrası bir spor yazarı; “Bundan sonra Fenerbahçe’nin, daha kötü futbol oynamaya hakkı yok!” diyordu. Ben de aynı beklentide olan yandaşlardanım.

Akşam Şükrü Saraçoğlu’ndaki gösteride bize unutulmaz bir sevinç yaşatan Fenerbahçe’de; malzemecisinden başkanına emeği geçen herkese teşekkür ederim.

Bir de dileğim var: Sevincimiz dün akşamla sınırlı kalmasın!...


Foto: http://www.fenerbahce.org/

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..