Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '07

 
Kategori
Müzik
 

Keyifle müzik dinlemek isterseniz...

Keyifle müzik dinlemek isterseniz...
 

ENBE orkestrasının adını ilk kez çıktıkları televizyon programında duydum. Bu programda orkestranın yöneticisi Behzat Gerçeker ve şarkılarıyla Aslı Güngör, Mustafa Ceceli ve Ferhat Göçer de bulunuyordu. Önce klasik bir cd tanıtımı diye düşündüm, cd içeriğindeki şarkıları da dinlememiştim. Ama “Kalp Kalbe karşı derler” şarkısını dinleyince çok beğendim. Mustafa Ceceli de “Unutamam” şarkısını seslendirince daha da fazla ilgilendim. Bir de radyolarda Ajda Pekkan tarafından seslendirilen “Sevdiğim adam” şarkısını dinleyince blog sayfamda yer vermek istedim.

İnternette arama yaptığım da, ENBE orkestrası hakkında çok geniş bilgi olduğunu gördüm. ENBE orkestrası 1993 yılında Behzat Gerçeker tarafından kurulmuş, özel toplantılarda sahneye çıkmayı tercih etmişler. Yurt içi ve yurt dışında ünlü sanatçılar eşliğinde konserler vermişler. Opera aryalarından, Napoliten ve hafif müziğe, özel solistlerin söylediği Fransızca chansonlar ve valslerden Latin müziklerine, Arjantin tangolarından, sevilen caz ve country eserlere, ünlü müzikallerden, popüler müzik ve Türkçe pop müziğine uzanan repertuarıyla müzik dünyasında yer almışlar. Kendi adıma konserlerine gidip, canlı dinleyebilmek isterdim.

Müzik cd lerini almadan, hemen dinlemek isteyenler için birkaç adres vermek istiyorum.

Aslı Güngör ve Ferhat Göçer düetini; http://www.youtube.com/watch?v=UFXzC1ixAsM adresinden dinleyebilirsiniz.

Mustafa Ceceli’nin “Unutamam” şarkısını http://www.youtube.com/watch?v=E4FTXJSDK3U adresinden dinleyebilirsiniz.

http://www.enbemuzik.com.tr/index.php?categoryid=1&p2_articleid=14 adresinden de Behzat Gerçeker’in pianosu ile yer aldığı “Düşler” isimli parçayı görüntü eşliğinde dinleyebilirsiniz.

Ajda Pekkan’ın söylediği şarkı çok hoş, nostaljik bir hava hissediliyor, eski pop şarkılarını hatırlıyor insan. Şarkı hakkında bilgi alınca bu havanın nedenini öğreniyorsunuz, sözleri Fecri Ebcioğlu’na ait bir zamanların çok sevilen bir şarkısıymış. Ajda Pekkan bu şarkıyı iyi ki söylemiş, eskisi gibi çok sevileceğini düşünüyorum

Henüz cd yi almadım, ama sırf bu şarkıları bile sevdiğim için alacağım.

Müzikle zenginleştireceğiniz mutlu günler diliyorum, sevgilerimle

http://www.kenthaber.com/Arsiv/Haberler/2007/Aralik/15/Haber_304602.aspx

Resim adres http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=10759&productid=musicdmc69#tablnk

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..