Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Keyifli Düşüncelerimle Devam...

Keyifli Düşüncelerimle Devam...
 

Sabah güneşin soğuk ama içimi aydınlatan ışıklarıyla uyandım erken saatler de…

Baktım uzun uzun güneşin ilk ışıklarıyla uyanan bedenimde ruhumun kıpırtılarını   bekledim uyansın bana eşlik etsin  eskiden olduğu gibi…

Bu yarı soğuk ama ışıltılı, umutlu bir günün başlangıcındayım… Kahvenin verdiği bir keyifle düşüncelerimin içindeyim… Zaman zaman herkesin sorduğu gibi soruyorum kendime herkes ve her şey  için bir şeyler yaptın kendince… Ya kendin için ne yaptım soruyorum öylesine…

Biliyorum ki herkesin yaşamak için bir sebebi var oyun gibi baktığım bu hayatta… Benim rolüm neydi sanki bir metin vermişler ezberle ve oyna herkes gibi… Mutluluklarımı bir kenarda, hüzünlerimi bir kenarda topladım bu gün…

Yani hayatın artı ve eksileriyle…

Sonuç; Kocaman bir hiç diyemem ama…

Bu sonbahar ayları ve kışa geçişler yoruyor beni… Ve beni alıp götürüyor bir yerlere… Belki de rüzgarın savurduğu en uzak yerdeyim… İşte böyle anlarda bir sese bir soluğa ihtiyaç duyarsınız nedensiz sorun(suz) olduğu gibi kabullenecek sadece dinleyebilecek bir sabır küpüne… Yanınızda muhakkak vardır böyle dostlarımız hiç şüphesiz… Ama alışmıştırlar bu ruh halinize ya…

Bu gün çocuk gibiyim elinden oyuncağı alınmış mız mız… Kendimce hem keyifli hem de biraz nazlı hallerdeyim…

Anlıyorum ki hala yorgun yüreğim… Evet  tatlı heyecanlar var inkar edemem… Sevmek de çok önemli bence…

Anne sevgisi gibi diyorlar… Keşke bütün sevdalarımız bu sevgi çemberinde olsa… Keşke hala annem gibi derin sevda olsa…Sevmenin şekline takılmamalı insan… Bu sadece her insan gibi erken yaşanan bir ölümün verdiği ayrılıkla dile gelen duyguların kelimelerimdeki betimlemesi sadece…

Çoğu yazılarım aslında bu zamansız ayrılığı hala kabullenemediğimden olsa gerek… Sevdaya eş değer tutuşum ondan…

Şimdi yeni yeni anlıyorum çocuk yetiştirmenin ne kadar zorlu bir yol olduğunu…

Hayatın anlamı olan varlığından onur duyduğum en büyük hayalim diye nitelendirdiğim varlığım… Güneşin ışıkları gibi doğuyor her sabah hayatıma… Yaşım ilerlerken ve yavaş yavaş bunu hissettirirken şimdi anlıyorum ki bende SEVGİ’ nin gerçek adı…

Ben dediğim gibi şimdilerde anlıyorum bir anne ve baba evladı için nelerden fedakarlık edebilir neleri yoktan var eder… Yeni farkındalıklarındayım…

İşte böyle bir ruh halindeyken güneşin doğan ışıklarıyla sesli çığlıklarındayım…

Bu gülen gözlerimin derinliklerinde kaybolmayı içimdeki hüznü soldurmayı bilen dostlar içindeyim…

Şimdi kelimelerimi cümle içinde anlamlı kılmaya çalışıyorsam vardır kendimce bir nedeni…

Cümle yapmak kolay kelimelerle geçek özneyi bulmak önemli bu hayatta…

Çok şükür “O” da var hayatımda…

Zamanın yüzümüze yansıyan çizgilerinden anlarım ben... Zaman nasıl geçer? Ben bu çizgileri seninle paylaşmak için varım hayatında da bu gün de... Biliyorum düzeltemem ama sevimli kılabilirim... Ömrüne ömür katamam ama ömrünü mutlu kılmaya çalışırım... BEN...

Yeni doğmuş bir bebeğin gülücüklerinle kucaklarım her sabah... O sevimli haliyle... Sultanlara layık bir kahvaltı hazırlayamam belki ama... Hissettirebilirim sana kalbimin sultanı olduğunu... Bin bir çeşit yoktur belki sofram da ama... Seni bin bir çeşit sevginin haliyle sevebilirim...

Ben beni büyütme zevkini sunarım öylece eline... Benle vakit geçir, beni ve kendini mutlu et diye... Böylece...

Benim sevgim bir çocuğun masumiyetindeki bakışlarında, yüreğinde gizli, belki çocukca ifade edememekte ama heyecanın da gizli...

Kaç baharı izliyebilirim omuzlarında...

Kaç kışa şahit olurum kollarında...

Yaz gibi sıcaklığını arıyorum gönül kapında...

Sonbahar gibi döktürme yapraklarını kapımda...

Ben bende ki çocuk ruhumla severim...

Eğer sevmek yitirilmiş bir masumiyetse çocukluğumuzda...

Yitirilmiş bir masumiyetti sevgimiz çocukluğumuzdan kalan...

Bu masumiyetle sevebilir miyiz? Bu dünya da yalan...

Ben bendeki kalanlarla severim inan...

 

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..