Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Şubat '08

 
Kategori
Mizah
 

Keyifli Satırlar

Keyifli Satırlar
 

Çılgın Fareler!!


Bugün güne gülerek başlayalım istedim. Bu ara ruh halim biraz karışık, bazen böyle saçma şeyler geliyor aklıma ve kendimi kendi kendime gülerken yakalıyorum. Geçen gün yolda 70’li yaşlarda bir teyze gördüm, baktım teyzem kendi kendine konuşa konuşa geliyor. Tamam dedim işte benim yaşlılığım! Gerçi aynı şeyi ben bu yaşta bile yapıyorum farkında olmadan. Efe yakalıyor beni “anne yine kiminle konuşuyorsun” deyince kendime gelip kahkahayı basıyorum. Genetik mi acaba bu durum. Annem de çok konuşur kendi kendine. Anneme çekmişim demek ki! Hayırdır inşallah.

İnsanın aklına neler gelmiyor ki! Mesela; çalıştığınız şirkette yönetim kurulu toplantısı var. Üst düzey yöneticiler bir aradalar ve sizden çay istediler. Toplantı odasına çay götürüyorsunuz…Elinizde kocaman bir tepsi, içinde dokuz on tane çay dolu bardak ve dilinizde bir türkü:


"Kızım seni Veli’ye vereyimmi?

İstemem babacığım istemem.

Onun adı Veli eder beni Deli,

istemem babacığım istemem.”

Hem türkü söylüyorsunuz, hem oynuyorsunuz ve hem de çay dağıtıyorsunuz, türküye devam:


“Kızım seni Engin’e vereyim mi?

İsterim babacığım isterim.

Onun adı Engin eder beni zengin.

İsterim babacığım isterim… “


Salondakiler şaşkın… nasıl tepki verilir acaba böyle bir durumda? Belki de onlar da alkışlayarak tempo tutarlar, olamaz mı canları sıkılmıştır hep toplantı hep toplantı, biraz neşelenirler…

İşte türkünün devamı, açın PC'nin sesini, dinleyin, neşelenin bakalım…


http://www.youtube.com/watch?v=QzG8SiOidy4

Ve ya yemekhanedesiniz…Masaya oturmuş yemeğinizi yemeye çalışıyorsunuz. Gelen geçen de “afiyet olsun” diyor size ve siz de “Size de” diyorsunuz elbette. Sürekli aynı kelimeyi tekrarlayacağınıza, elinize A4 boyutunda bir pankart hazırlasanız, üzerine de SİZE DE AFİYET OLSUN yazsanız, yemek boyunca pankartı havada tutsanız, herkes görse nasıl olur?


Veya; geçenlerde Öğretmen olan ablama bir öneride bulundum: Yazılı sorusu olarak 100 puanlık baraj sorusu hazırla, soru, çocukların o çok sevdiği dizi karakterleriyle ilgili olsun, mesela Arka Sokaklar dizisinin en yakışıklı oyuncusu kimdir? Bunu hiç kimse bilemez, çünkü güzellik görecelidir. Çocuklara göre yakışıklı olan karakter ablama göre olmayabilir!!!

Neyse efendim size bol kahkahalı, neşeli güzel günler diliyorum. Gününüz güzel geçsin.

Sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..