Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Keyifli zamanlar

Keyifli zamanlar
 

Mutluluk hissimi yada son iki senedir gecirdiğim en güzel altı saat mi ?

Sıradan bir gün olarak başladı hersey aslında yoğun bir iş günü, aksama yakın programım için erkenden işlerimi ayarlayıp ve saat 5 gibi ofisten çıkısım yanına giderken yolda nasıl bir gecenin beni beklediğinin farkında bile değildim. Aslinda nasıl gececeğini düşünmüştüm. İşte bulusup merhabalaşma ardından bakacağımız yere bakıp akabinde bir aksam yemeği, hep konusulan seylerden konusup gecenin sonu ....

Aslında kurgusu aynıydı ama içeriği cok farklıydı.. Onu alacağım yere yaklaştığımda biraz.. yada dürüstce birazdan epey bir fazla heyecanlanmaya başlamıştım. Tam yerini bulabilmem için bir kaç telefon görüşmesi ve karsılasımanın oldugu an. Sanırım benim gibi o da çekinmişti biraz. Havadan sudan konuşmalar derken ben mi arabayı kullanıodum yoksa o mu kendi kendine gidiyordu diyebilceğim kadar güzel diyologlar. Hani bunları okurken beni kimselerle konusmayan içine kapanık biri olarak düşünebilirsiniz ama aslında öyle değil konusmama ve muhabbeti istediğim gibi cevirebilme yeteneğine sahibimdir hatta tum hayatım ve işim buna endexli. Ama o an sanki konusmayı yeni ögreniyomuş gibi hissediodum kendimi.

Planımıza göre bakacağımız yere baktıktan sonra yemek yiyebilceğimiz bir yer ararken sahile küçük bir rum restaurant'tına girmeye karar verdik aniden , tıpkı buluşmayı ayarladığımız o an ki gibi aniden. Çok kısa bir süre önce tanışmıştık, konuştukça konuştukpaylaştıkça yeni kavramları paylaştık, kendi dünyalarımızı anlattık, hissettiklerimizi birbirimize aktardık yorumlar yaptık.

'' O '' o kadar keyif aldımı bilmiorum ama ben aldığım keyiften yemek bile yiyemedim. Gece bu sekilde benim açımdan kusursuz ve bu kusursuzluk konustukca artan bir sekilde devam etti. Belki çok uzakta oturmasaydı biraz daha sürebilirdi ya da benim son iki senedir geçirdiğim en güzel saatler oldugundan bana kısa gelmiş olabilir. Sonunda her veda gibi bir huzunlu ama tekrar olabilcek umuduyla onunla vedalastım...

Peki kimdi bu sizce?

Yeni sevgilim mi? Yeni bir ilişkinin başlaması mı ? Arkadasım mı ? yada Dostum mu?

Bu yazdıklarımdan daha fazlası olan birisiydi... O kişi benim Ekurimdi...

 
Toplam blog
: 8
: 474
Kayıt tarihi
: 23.01.08
 
 

1982 İzmir doğumluyum.. İlkokulu karsıyak cumhuriyet ilkoklunda okudum... Orta okul ve liseyi ege ko..