Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '08

 
Kategori
Haber
 

keyödemeleri

keyödemeleri
 

Türkiye Cumhuriyetinde yaşayan insanlardan birisiyim…

Emekli olarak, yaşamaya çalışanlardanım…

Key ödemeleri dendi, verilmeye başlandı bugün…

Beş Ziraat bankası dolaştım devletimin bankasına güvenerek, verilen sözlere güvenerek…

ATM ‘ler den biri çekiyor parasını, diğer beş-on kişiye ise bankamatiğin cevabı: Bir başka şubemize uğrayınız… İçimden basıyorum narayı… Seen beşinci bankasın… YUUUH diyorum bu kadarına… Neyse ki bankamatik kartımı kaptırmıyorum ATM'ye...

Teknolojiyi kullanması biliyorsan eğer, faydalıdır…

Sayın Ziraat Bankası genel müdürüm… Lafla peynir gemisi yürümüyor. Binlerce insan neler çekiyor… Saatlerce süren beklemeler ve yaşlı insanlar… Sayın genel müdürüm, siz KEY’inizi çektiniz mi? ATM ler de bankalarda saatlerce bekleyen yaşlı emekli insanları izlediniz mi?

Vermiş olduğunuz "keyödemeleri" internet siteniz çalışmıyor, çökmüş…

Banka banka dolaşıyorum son adresim Ziraat bankası Bahariye… Arkadaşımın motosikletiyle tramvay yolunu kullanarak gittik…

Arkadaşım Keyini çekebilenlerdendi…Benden şanslıydı herhalde...

Ben yine mağdur… ATM den mi sistemden mi, kesinlikle sistemdendir… Çoook çalışmamız lazım. çooook…

Bugün http://rapidshare.com/files/133573406/www.memurlar.com_KEY_listesi.txt bu adrese girip, resmi gazetenin yayınladığı listeye baktım…İsmim yok. Emekli olduğun kurum devlet kurumu olduğundan endişem yok… Çünkü sekiz sene KEY ödemeleri Ziraat bankasına yatırıldı…

Neler oluyor neler…

Neler olacak neler… http://www.keyodemeleri.com/

İzleyelim. Hep birlikte göreceğiz…

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..