Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Keyy oldu şeyy

Keyy oldu şeyy
 

alıntı resim


Alamadığım key ödemesi, daha doğrusu nedeni bilinmeyen ödeme sorunu üzerine emekli olduğum Bağ-Kur Antalya İl müdürlüğüne gittim. Bağ-Kur, SSK ile birleştiği için, dilekçe verme konusunda zorluk yaşadım. Neyseki sıcağın ve nemin sinirleri iyice gerdiği kalabalıkta, on yıl öncesi tanıdık simalar aramamla sevince dönen dilekçe kabulumle işlemi tamamlamış oldum.

Ancaaak!..

İnsan kaynaklarındaki yaşını almış yetkili kişinin, "bu itiraz dilekçelerini yapacak memurun olmaması ile her hangi bir talimatında kendilerine gelmediği" hakkındaki yaptığı açıklama ile; tarafıma yapılacak key ödemesinin bahara kaldığını anlamış oldum. Sosyal Güvenlik Kurumuna da dilekçe vereceğim.Yani makamın bir üstüne. Hükümet key leri ödedik diye davul çaldı (!) Ben koşturmaya devam edeceğim. Devletten emekli olan bir vatandaş olarak anladım ki, çiviler çıkmış artık. Bu ne kepazelik, bu ne aldatmaca..

 
Kayıt tarihi
: 15.07.08
 
 

Yaşamın güzellikleri ile zaman zaman buluşan, umudunu yitirmeyen, haksızlıklara karşı koyan, çılgın,..