Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '09

 
Kategori
Blog
 

KGS kartı biriktiriyorum!

KGS kartı biriktiriyorum!
 

Dikkatimi çekti de yazayım dedim!

Bu “mavi bayrak” uygulaması benim bloglarımda yok!

Sanırım yazılarım biraz kirli!

Bir de şu dikkatimi çekti.

“Şiirlerinin tiryakisi olduk Abi!” tarzında yorumlar alıyorum. En az beş yüz kişi böyle diyor!

Tıklanma en fazla yüz!

Beni niye işletiyorsunuz arkadaşlar?

Ya da şevkim kırılmasın diye idare mi ediyorsunuz?

Yorumlarıma da el koyuyorlarmış!

“Şımarmasın!”

“Elliden sonra şair kesildi!”

“Zurna da öğrenir bu şimdi!”

Siyasi yazılarım da çok bekliyor! Gündem çabuk değiştiği için bizim yazılar güncelliğini kaybediyor! Ben de geri çekiyorum!

Geçen Malazgirt zaferini yazıyordum! Yanlışlıkla “siyaset” kategorisinde yayına soktum!

Reddedildi!

Gerekçesi de komik!

“ Malazgirt zaferi bugünlerin siyasi konusu değildir! Yazınızı tarih başlığı altında girmeliydiniz!”

Haklıydılar!

Bu tür yanlışlıkları birçok arkadaşımız da yapıyor!

“Bugün tıkabasa yemek yemişim. On tane maden suyu içtim az önce!” Diye blog kategorisini işgal ediyorlar!

Editörlerden “çop kutusu” kategorisi istiyorum!

Bir de blog kategorisini akıl verme yeri olarak görenler var!

“Bakın çocuklar! Yaya geçitlerini kullanınız! Önce sola, sonra sağa, sonra tekrar sağa, yok ulan sola, sonra önünüze bakın koşmadan ama hızlı bir şekilde karşıya geçin! Yoksa konuşmam bakın!“

Karşıya dedim de aklıma geldi. Bu KGS uygulaması deli ediyor beni! Karşıya geçerken bir sorun yok, dönüşte Selamiye “git oğlum gişeden kart al!” diyorum!

Geliyor!

“Baba, kart 30 liraymış!”

“Oğlum bir geçiş 30 lira olur mu?”

“Öyle diyor baba!”

“O zaman kaçak geçerim anasını satayım! Hem daha heyecanlı oluyor!”

Böyle on tane kartım oldu! Kırk iki tane daha olsa pişti oynayacağız evde! Gidip geliyorum karşıya bu yüzden!

Yeter yahu bu kadar işgal ettiğim bu kategoriyi!

Ramazan kafasına vurdu diyecekler!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..