Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Ki(m)n bu

Ki(m)n bu
 

Ne kadar kindar oldum!

Ne kadar hunhar oldum!

Tanımıyorum bu şeytani ruhu

Bu karanlık gözleri bilmiyorum

Kıvılcım saçan bu bakışlar kimin!?

Kimin bu katran karası boyanmış surat

Delik deşilmiş bu hayatların sahibi ben miyim!?

Dilinden küfürler düşürmeyen bu ağız benim mi!?

Kevgire çevirdim zamanı

Her yanından kanlar akıyor

Duvarlarda vurulmuş gölgeler

Azraile inim inim inliyor

Ecelsiz ölümler peyda ettim sokaklarımda

Kör kurşunlar saldım başı boş!

Şakaklarımdaki karlar çığ olup düşüyor, boğuyor!

Keskin bir ayaz gibi esiyorum hayatlarda

Dip karanlıklardan fırlamış kabuslar gibi

Çöküyorum soluklara.

Kestiğim sözlerin biri bin para

Düşüyoruz tamam da

Zaman var daha çakılmaya!
 
Toplam blog
: 103
: 459
Kayıt tarihi
: 11.07.07
 
 

Hayatta bir kez gittiğinde asla geri dönmeyecek üç şey zaman, sözcükler ve fırsat hayatta hiçbirzama..