Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '10

 
Kategori
Siyaset
 

Kibariye

Kerpe’deydim birkaç gün önce

Kocaeli’ye bağlı bir Karadeniz tatil köyü

Karadeniz’in serin, karanlık sularına temasta bedenim

Dalıyorum sulara gluuuuuk gluuuuuuuk, aklımda genel kurmay başkanlığı

Çıkıyorum sudan ohhhh, ıhhhh, ıhhhh, aklımda YAŞ

Genel kurmay başkanlığı ne olacak

Iğsız emekliliğini istedi, Işık durumdan rahatsız

Erdoğan sıkıştırıyor paşaları, direnen kurbanlık koç misali içten içe tepkide paşalar

Yatıyorum suya, yalnız ağzım burnum dışarıda, aklımda Koşaner paşa

Ne olacak bu YAŞ’ta

Sonra aklıma geliyor birden, bir dsi genel müdürü, bir milli eğitim şurası, bir köy hizmetleri, bir tarım şurası, bir sağlık toplantısı neden ilgilendirmiyor bizi, medyayı da neden YAŞ ilgilendiriyor bizi

Cevap veriyorum sonra silah efendim silah, adamlar silahlı

Silaaaaah

Devlet selahiyet vermiş halkı, vatanı koru deyuuuuu

Birileri kendini korumaya hevesli, kurtarmaya

İçlerinden darbecileri temizlemiş, kışlasından sokağa çıkmaya hevesli darbecileri bertaraf etmiş Türkiye’yi, cumhuriyeti, laikliği, demokrasiyi ve

Ve Atatürk’ü korumayı kollamayı vazife bilmiş bir TSK yı Allah eksik etmesin bu topraklardan

Dalıyorum cluuuuup anlaşamıyorlar atamalarda

Çıkıyorum fıssss ne olacak bu YAŞ’ta

Uzanıyorum kızgın kumlara sonra

BULDUUUM, BULDUM

Fen lisesine din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmeninin müdür olarak atandığı memlekette

Kibariye iyi gider genel kurmay başkanlığına

Hayırlara vesile olsun

İbrahim Erol

gazete54.com

 
Toplam blog
: 135
: 694
Kayıt tarihi
: 31.08.09
 
 

Gazi Üniversitesi fizik lisans eğitiminin ardından, Marmara Üniversitesi'nde master, İTÜ'de dokto..