Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kıbrıs'daki Has.... tir olayını içime sindiremiyorum

Gitmedim şu Kıbrıs denilen yere çok istiyordum gidip görmeyi. Son zamanların polemiği olan meşhur ada. Az önce bir blog arkadaşımın konuyla ilgili muhteşem yazısını okudum 1974 yılından önce orada olanların, yabancı ajanslar tarafından dile getirilen vahşet ve tecavüzlerin ne boyutta oldukarını okudum tüylerim diken diken oldu. Şimdi şapkanızı önünüze koyun ve düşünün ey Kıbrıslı Türkiye düşmanları hepiniz aynı değilsiniz elbette bu düşüncede olmayanları tenzi ediyorum. Has... tir dediğiniz Türkiye sizin için daha çok vahşet ve tecavüze uğramamanız için çeşitli kaynaklara göre 50 bin gencecik fidanlarını şehit verdi. İşbirliği yaptığınız Rumlar sizin ninelerinize, analarınıza, bacılarınıza, kardeşlerinize, minnacık günahsız çocuklarınıza nasıl işkence yapıp öldürdüklerini ne çabuk unuttunuz. Sizi kurtarana değil size geçmişte vahşete uğratanlara has... tir demeniz gerekmektedir. Bir kez daha söylüyorum OYUNLARA gelmeyin. Türkiye'den çeşitli meseleler için giden vatandaşlarımıza nasıl davranıldığını da biliyoruz. Aşırı tepkiyi hak ettiğinizi düşünüyorum. Kıbrıs Rum kesiminde Yunanistan'a karşı büyük bir sempati ve ilhak olmak düşüncesi varken kendi soydaşlarımızın bize edepsizce HAS... TİR çekmesini içimize sindiremiyoruz sevgili Kıbrıslılar. Parayla satın alınsanız dahi, bir avuç olsanız dahi isterse 1 kişi olsa dahi bu NANKÖRLÜK olmamalı. Saygılar sunuyorum.
 

 
Toplam blog
: 61
: 730
Kayıt tarihi
: 19.06.09
 
 

En uzun gece olan 21 Aralık'ta rahmetli annemin dediğine göre oldukca yağmurlu bir gecenin sabahı..