Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '13

 
Kategori
Deneme
 

Kıbrıslıyım

Kıbrıslıyım
 

TORUNLARLA 23 NİSAN GÜNÜ 2011...


Tek sen misin en anlamlı yorumları yapan?  veya bilimsel yazan? '   KİM  BU DİYECEKSİNİZ,  VEYA KİM BUNLAR?

VE arkadaşımız, veya arkadaşlar devam ediyor,

'ARKADAŞLARA BAK SENİ, anlamıyorlar',  sadece  teşekkür, veya  çok güzel' DİYE İKİ KELİME YORUM,  yazmışlar.

  Sanki bizler, yorum kabiliyetinden yoksunmuşuz, anlamında yazılar, yazıyorlar, çok kırıcı oluyor.(lar)

 Bir de son günlerde, birbirmize yazmış olduğumuz yorumlarımıza, bazı arkadaşlardan gelen tenkitler var, şöyle: ' Ne bu canım cicimli, sözler diye sorguya çekilir gibi yazılımlar görüyoruz.'. yorumum hiç kimseyi ilgilendirmez.  

Bazan aynı sayfalarda buluşabiliyor, ayni arkadaşlara yorum yazabiliyoruz.. AMA, GÜNDE BİNLERCE BLOG OKUYACAK, DURUMUM  YOK. EN BEĞENDİKLERİMİ, EN SEVDİĞİM ARKADAŞLARIMI, VE DE ARKADAŞ TAVSİYELERİNİ, ÖNERİLERİ OKUYORUM. HEMEN HER GEÇEN GÜN YENİ ARKADAŞLAR BULUYORUM.

Emekliliğimdeki DÜŞÜNCEM GERÇEKLEŞTİ, hem de  MİLLİYET BLOG KÖŞESİNDE, rüyamda görsem, belki de ' hadi canım derdim'...

KIBRIS'TAN, TEK KİŞİ OLARAK SİZLERİN ARASINA KATILMAK...  MUTLUYUM, İYİ Kİ BU BLOG VAR, DİYORUM, ARKADAŞLARIMI ÇOK SEVİYORUM. Hemen hepsi birer değer.

Zaten her birimiz ayrı boyda, ayrı renkte, ayrı eğitim görmüş, ayrı huylara sahip kişileriz. BLOG 'DA YAZAN OLMAK DEMEK,  SAYGILI, AHLAKLI VE İÇİNİZDEN GELEN YAZILARI  YAZIP PAYLAŞMAKTIR. BU,  ALTIN KURALLARA UYALIM.

Bazı arkadaşlarda, hiddet, kendini övme,  v.s. Sanki koltuğa oturmuş, bizi de sandalye ve taburelere oturtmuş habire diline geleni, eline aldığı  kaleminden döktürüyor.  AMANN, bunlar da kim oluyor gibisinden hava atıyor.

 SAKIN, HAVA ATMA, HAVA DEĞİŞKENDİR, HAVA ATMA BİRDENBİRE PUF DER SÖNER, ÇAPUT GİBİ KALIRSIN, HAVA ATMA BİR UÇAR, BİR UÇARSIN Kİ KAYBOLURSUN. Kaybolmana üzülürüz tabii de, benim elimden bir şey gelmez.

Ben, sadece uçurtma  uçurabildim, ve de uçakla uçtum. Ben ne baş yazarım, ne gazeteciyim, BEN EMEKLİ İNGİLİZCE ÖĞRETMENİYİM.

30 YILLIK ÇALIŞMA hayatımda, ajandalarıma veya özel defterlerime karaladığım, yazılarımı, sizlerle paylaşmaya  çalışıyorum.

Altı yıl ilkokulda ve üç yıl ortaokulda, TÜRKÇE DERSİ  ve Dilbilgisi GÖRDÜM. ÜÇ YIL LİSEDE, üç yıl da İstanbul Eğt. Enst. de, İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATININ YANINDA, Türk Dili Edebiyatı ve Türkçe Dilbilgisi, gördüm. Öğretim görevlilerimiz de, Behçet Necatigil, Orhan Şaik Gökyay, Ahmet Kabaklı, Haydar Ediskun, BAHA DÜRDER başta gelen eğitimcilermizdi. ONLARI SAYGIYLA ANIYORUM.  Yazmaya da sağlığım el verdikçe, KIBRIS'TAN  devam diyorum.  

 
Toplam blog
: 172
: 228
Kayıt tarihi
: 24.07.11
 
 

1969 İstanbul Eğitim Enstitüsü İngilizce Bölümü mezunuyum. 25 yıl İngilizce öğretmenliği ve bölüm..