Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Kibrit çaktım

Kibrit çaktım
 

gezi


şehrin meydanlarına iniyor
giyindi kuşandı başaklar
türkülerle zincirlerinden boşanıp
ince canlar dövüştü şerefli şanlı
 
saçlarını sevdim
kahverengi kehribar gözlerini
yalnızım sen orada yalnız
kuş olsam lodos poyraz
uçsam ben ölmem
 
kahpe dünya yıkılır gayrı
ürkek gözlerin mercan
köknardan cevahir yalazı
morca dağlar çıngı çalmış gözlerinle
bir papatya bir gelincik getirsin ellerin
 
kibrit çaktım öteygün
ali ismal, ethem,mehmet
abdullah, ahmet atakan geldi
paldır küldür devrildi dağlar
devrildi tüm zindanlar
 
mehmet özgür ersan 10.09.2013/ bahariye
 
Toplam blog
: 447
: 1524
Kayıt tarihi
: 20.09.13
 
 

06 Mayıs 1974 Çorum Sungurlu'da doğdu. Yaşamının büyükçe bir bölümünü Mamak'ın gecekondu mahalleler..