Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

18 Mayıs '09

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Kibrit Kutusuna Sığmayan Bedenler

Kibrit Kutusuna Sığmayan Bedenler
 

Bu beden ''bir kibrit kutusu kadar'a'' (!) nasıl sığsın? İnternet Medyasından


Kibrit kutusuna sıkışan bedenlere yeni öneri!

''Zayıflamak için yeni bir yol bulundu''


Elimde değil, nerede zayıflamayla ilgili bir yazı görsem tıklıyorum.. O yüzden sizleride kendim gibi biliyor ve okuyacağınız için yazıyorum...

İngiltere'de ki tombiş hemcinslerim, hallerinden, yani kilolarından dolayı, öyle çok şaşırmışlar ki, çareyi çaresizlikte bulmuşlar gibi bir şey, bu yeni zayıflama yöntemi!

Herkes gibi merak ettim ve haberi ilgiyle okudum..

İngiliz Hanımlar, düşünmüşler taşınmışlar ve önceden kaçtıkları alışveriş merkezlerine yeniden dönüş yapmayı uygun bulmuşlar..

Bunada sebep kilolarıymış tabii. Daha evvel kilolarından dolayı beğendikleri ama alamadıkları kıyafetleri artık özellikle alıyorlarmış..

Neden mi?
Ne yapıp edip, o elbisenin içine girme mücadelesi veriyorlarmış da ondan..
Küçük beden elbise satın almanın, kendilerini motive ettiğine inanmışlar..

Düşündüm de doğruluk payıda var..
Çünkü; kişi psikolojik olarak bir hedef belirliyor ve o hedefe ulaşabilmek için, mücadele veriyor.. Hedef bel ki elbise oluyor ama verilen mücadele zayıflamaya yarıyor..

Benim bu haberle ilgilenmeme gelince:

Yıllardan sonra kendini kandıran ben, nihayet geçen hafta başında diyetisyen kontrollü zayıflamaya karar verdim. (İnşallah devamı gelir)

Şimdi bu kararımla birlikte verilen diyet ve yürüyüşlerin yanında bu ''küçük beden alışveriş'' fikrini de listeme eklemeyi düşünüyorum! Tabii keseme göre.

Sahi aklıma gelmişken, buradan kendi doktoruma ve bütün zayıflama uzmanlarına sesleniyorum!

Allah aşkına söyleyin lütfen!

Bu beden ''Bir Kibrit Kutusu'' (Kadar'a) (!) nasıl sığsın?

Bu sorunun cevabını bulursam zayıflıyacağıma da inanıyorum! :)

Zayıflamak için yeni bir yol bulundu (Haber Milliyet)

''Melekler yüreğinizden öpsün benden olan tombişler'' :)

Sabiha Rana

<ımg src="http://www.rx1zayiflamahapi.com/ikon_sag.gif">
Bakınız Hanımefendi nasıl da anında zayıflıyor.. Çünkü; Bu haberin etkisi kendini göstermeye başladı da ondan! :)

(Kaynak:İnternet)

Sabahları sadece 1 dk. ayırarak ayda tam 12 kg. verebilirsiniz! DENEYİN GÖRÜN!http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=171554

<ımg title="Panflute. I Will Always Love You. Gheorghe Zamfir." alt="Panflute. I Will Always Love You. Gheorghe Zamfir." src="http://i4.ytimg.com/vi/_IvMxm0D7-A/default.jpg" qlicon="_IvMxm0D7-A"> Birbirini sevenler ve aldatmayanlar için!

VİDEO SESLİ! Panflute. I Will Always Love You. Gheorghe Zamfir
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..