Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Kibritçi kız gibi hissettim kendimi

Kibritçi kız gibi hissettim kendimi
 

__içimdeki beyaz güvercin bu dünyada o dünyada yaşar______________________________________________________________________________________________________________


Lapa lapa kar yağarken, bütün kapılar üstüme kapanmışken

Tutuşmadı ıslanmış kibritler,  sıcaklığa hasretim
Kibritçi kız gibi hissettim kendimi, ayazda dondum, kaldım
Bir daha hiç uyanamadım.

Ben melek olmuşum, büyüyordu hala tırnaklarım…
O sade çocuklar gibi bembeyaz atlara bindim…
Güvercinler azat etti beni, bir çiçeksi güzelliğim
Adı kaldı ruhum,  gül olan çocukluğum…


- Sen aşkın dış kutsallığında tapınırken 
Kocaman insanlar ellerini ovuştururken
Camların ardından “ah vah” çekiyorlarken
Cevizin kabuğu kırıldıktan sonra
Üç katlı bir balık ağı çıktı karşıma
Bir gümüş balık dikildi başıma
Şiir ölümdür gülüm dedi
Öleceksen öl hiç kimseye sorma 
Herkes anlayamaz seni
Bil ki şeker katmaz aşına

Kibritçi kız gibi hissettim kendimi,
Ayazda dondum, kaldım
Bir daha hiç uyanamadım.

Karanlığın örtülü perdesi
Eksik gediğin nedir dedi bilirkişi
İnsanlara kanmaktan bıkmadın
Gidiş dönüş biletin çoktan alınmıştı
Şehirlerarası yollara savrulan, kül olan  kadınlığındı..

Kibritçi kız gibi hissettim kendimi,
Ayazda dondum, kaldım
Bir daha hiç uyanamadım.

Öldüm ya bilemem ardımdan kaç yaş döküldü
Kıvrılarak birbirinin içine geçen zaman
-dan geri kalan …
Neydi ki yaşam?
Entipüften yalnızlığın 

Nil ALAZ

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..