Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Kıçıkırık bir hayat

Kıçıkırık bir hayat
 

kaos


Kıçıkırık bir aşktı işte

Körebe vardı sahnede, sahne dediğime de bakma

Perdenin arkasına kurulmuş koca bir taht,

Ayaklarım tuzlu leğenin içinde

Kocamaaaaan bir ayna hep yalan söyleyen

Kendi yalanımdan başka doğru bilmeyen

Hık desem ağlayan, hök desem sıvazlayan

Bendim o koskocaaa sahnede,

kuğu gibi oturan boğa..

 

Kıçıkırıktı dedim ya

Attım kendimi sokaklara

Prenses topladıım, gelincik topladım, aferdersiniz topladıııım

Senin için topladııım, çok güzelsiniz topladııım, bir çay içer misiniz topladıııım,

bu ne güzellik topladııım, türkan şorayım topladııım,

Zerdalim topladıııım..

Topladım da

Aptallığıma doyamadım!

 

Kaçtım kaçıcam diyordum ya,

oldu sonunda

Kıçıkırık bir hayat benimkisi

Sahnesi olsa ne yazar, olmasa ne

Tahtı kağıttan olduktan sonra..

Boşver gönlüm, sen içimden çıkma..

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..