Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '16

 
Kategori
Güncel
 

Kılıçdaroğlu, "Cumhuriyet olmasaydı ben CHP'ye Genel Başkan olamazdım" demiş...

Kılıçdaroğlu, "Cumhuriyet olmasaydı ben CHP'ye Genel Başkan olamazdım" demiş...
 

CHP'ye, nasıl genel başkan olduğunu bilmeyen var mı?


KILIÇDAROĞLU, BU AÇIKLAMASI İLE, CHP'YE NASIL GENEL BAŞKAN SEÇİLDİĞİNİ UNUTMUŞ GİBİ...

CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, dün(16 Nisan 2016) Rize'de, İsmail Kahraman Kültür Merkezi'nde düzenlenen, "CHP Çayı Çaycılarla Koruyor" panelinde yaptığı konuşmada, "Cumhuriyet olmasaydı ben CHP'ye Genel Başkan olmazdım"(x) demiş...

Evet, Cumhuriyet kurulduktan sonra sonra çok iyi şeyler oldu bu ülkede... Demokratik seçimlerle Cumhurbaşkanları, Başbakanlar seçildi... Ama kötü şeyler de oldu... Askeri darbelerle ve darbe benzeri girişimlerle parti genel başkanları, başbakanlar değişti; yerlerine yenileri seçildi...

Hadi, diyelim ki, bunlar Cumhuriyet'in kazanımlarını, değerlerini korumak için yapıldı.

Ama, bunlara rağmen, Kılıçdaroğlu'nun Genel Başkan olması kadar "çirkini ve yüz kızartıcısı" hiç olmadı, sanıyorum...

Kılıçdaroğlu'nu, CHP Genel Başkanı yapan, Cumhuriyet değildir; hepimizin bildiği gibi, Kılıçdaroğlu'nu CHP Genel Başkanı yapan, eski Genel Başkan olan Deniz Baykal'a düzenlenen "çirkin" bir kaset oyunudur...

Bu nedenle, Kılıçdaroğlu'nun  CHP'ye  genel başkan  olmasını,  Cumhuriyet'e bağlarsak, Cumhuriyet'in değerlerini zedelemiş olmaz mıyız?

Ayrıca, bu seçilme şekli, Atatürk'ün partisi olan CHP'ye yakışır mı?

Ne dersiniz?

 

cdenizkent

 

----------------------  :

(x) "milliyet.com.tr", 16 Nisan 2016, güncelleşme: 18;57

 

NOT : Blog yönetiminden ricam, bloğumda koyu ve italik harflerle vurguladım yerlerin aynen çıkmasıdır...Teşekkürler

 

 

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..