Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '15

 
Kategori
Güncel
 

Kılıçdaroğlu, Türkiye'nin refahı için halktan istediği 4 yıllık iktidarı 20 yıla çıkardı...

Kılıçdaroğlu, Türkiye'nin refahı için halktan istediği 4 yıllık iktidarı 20 yıla çıkardı...
 

Hadi bakalım...MHP ve HDP Genel Başkanlarından da benzer projeler bekliyorum...Kıyaslama yapmam için...


CHP GENEL BAŞKANI KILIÇDAROĞLU'NUN AÇIKLADIĞI, "MEGA KENT" ya da "MERKEZ TÜRKİYE" PROJESİ, ANCAK 20 YIL SONRA TÜRKİYE'Yİ REFAHA ULAŞTIRACAK... 

Sanırım bundan sonra, Kılıçdaroğlu'nun  ağzından, seçim propagandalarının başladığı ilk günlerde, "bana 4 yıl yönetin fırsatı verin, Türkiye'de yoksulluğu kaldırayım... Sözüm söz!" şeklindeki sözleri duymayacağız...

O, dün de kaldı... Kılıçdaroğlu, bu işin 4 yılda olamayacağını anlamış olmalı ki, bu sureyi 20 yıla çıkarmış... Üstelik de inceden inceye hesap yapmış.

Projeye, 2017 yılında başlayacak, (iktidar olursa ilk iki yıl ne yapacak?) 2035 yılında bitecek. Bittiği zaman Türkiye'nin kişi başı milli geliri 30 bin 294 dolar olacak; ama bu gelir, Mega Kentte 33 bin 323 dolar olacakmış...

NOT : Ben de kendimce bir hesap yaptım...Bu projeye göre, 2035 yılındaki kişi başı milli gelirimiz, 30 bin 294 dolar 28 sent(cent) oluyor...(x)

O zaman kadar yaşarsak görürüz... Oysa ki, Kılıçdaroğlu'na 4 yıl yönetim fırsatı verdiğimizde, hem asgari ücretimiz hemen 1500 lira olacak, mazotu 1,5 liraya alacak ve hem de dini bayramlarda birer maaş ikramiye alacaktık... Bence bu daha cazipti...

Ayrıca, Kılıçdaroğlu, önceki vaatlerinde, her yıl 1 milyon kişiye iş imkanı sağlayacağını  ve ederi milyonlarca, milyarlarca doları bulan parasal yardımlar yapacağını söylemişti... Bunlar ne olacak?

Halk ya da Kılıçdaroğlu bu vaatlerin üzerine sünger çekip, "sil baştan" mı yapacak?

Halk, kendilerine bir faydası olamayan, ancak torunlarının işine yarayacak, üstelik de gerçekleşme olasılığı çok zor olan bu projeye neden destek versin ki?

Bu proje, 200 milyar dolar yatırım yapılarak 18-20 yılda bitirilecek. Devlet 40 milyar dolardık altyapı harcaması yapacak ve ayrıca her yıl da 10 milyar dolarlık ekstra yatırım yapacak. Geri kalan 160 milyar doları özel firmalar sağlayacak. 18-20 yıl sonra proje bittiğinde, sadece 2 milyon 200 bin istihdam kapasitesi oluşturacak....

Torunlarını düşünenler bu projeye destek versinler...

Bir şarkı var, bilirsiniz; "Benim de aartıık bir sevgilim vaar!"

Kılıçdaroğlu'nun da  artık bir porojesi  var!...

"Asgari ücret", " memurlara iki maaş ikramiye" ve "mazot fiyatlarında", birbirleri ile yarışan diğer partilerin --özellikle MHP ve DHP'den-- genel başkanlarının da, Kılıçdaoğlu'nunkine benzer, "mega projeler" üretmesini bekliyorum; oyumu doğru yönde kullanmak için...

Ama, onlar, "yok, biz bu projeyi, CHP ile   ortak olarak gerçekleştirmek istiyoruz!"  derlerse, onu bilemem...Çünkü ben, koalisyonlara karşıyım... Koalisyonlarda, her kafadan bir ses çıkar; ama iş çıkmaz...

cdenizkent

------------------------- :

(x)  Benim yaptığım hesapta,  işi başı milli gelirin "28" sent(cent) kısmı tesadüfen böyle çıktı. Bu rakam, benim seçim tahminimde CHP'nin alacağı oy miktarını göstermiş; %28...:))

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..