Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '13

 
Kategori
Siyaset
 

Kılıçdaroğlu'na samimi önerilerim

Kılıçdaroğlu'na samimi önerilerim
 

Kılıçdaroğlu ve...


Hani söylüyorsunuz ya “Samimi önerileri olan söylesin ne olur!” diye...

Ben buna dayanarak sizinle ilgili önerilerimi aşağıya alıyorum.

İnşallah size ulaşır...

Ben şöyle düşünüyorum:

CHP halka gidiyor şu günlerde ancak halkın çoğundan duyuyorum:

“Daha önce neredeydiler” diyor, halk...

Bunun için diyorum ki CHP halka; halkı dinleyip onların derlerini sıkıntılarını saptayıp ortak çözüm yolu bulmak için geldiğini anlatmalı!

Yani diyorum ki CHP “halkı adam yerine koymalı!”

Yani diyorum ki CHP “halkın ortak dertlerini iyi dinlemeli onları bir güzel saptamalı!”

Yani diyorum ki CHP “ortak çözümleri yine halkla birlikte bulmalı!”

Ve bu çözümleri katiyetle hayata geçireceğine halka anlatmalı ve inandırmalı da!

Yani diyorum ki CHP “Demokrasinin en canlı şiarı olan ‘halk için halkla birlikte’  konusunda ciddi davranmalı!”

Bu çalışmaları basın yayın organlarıyla da herkese duyurmalı CHP!

Gizleyip saklayıp “ancak ben iktidara gelirsem bunları kullanırım” dememeli!

Bir diğer önerim:

CHP ekibini doğru insanlardan kurmalı!

Yani CHP ekibindekileri;

*"Bilen,

*Yapabilen,

*Olabilen,

*Sahip olabilen,

*Yakın olma ilişkisi taşıyan" kişilerden oluşturmalı!

Yani CHP ekibindeki kişi;

*İyi bilecek bir...

Yeter mi yetmez!

*Yapabilecek iki...

Yeter mi yetmez!

*Olabilecek üç...

Yeter mi yetmez!

*Bundan sonra sahip olabilecek dört...

Hak etmeden yemeyecek yani!

Yeter mi yetmez!

*Yakın olma ilişkisi taşıyacak ekipteki her kişi!

Yani kendisinden başkalarının mutluluğu için gönülden uğraşabilecek!

Bir başka önerim:

Kılıçdaroğlu bizzat kendisi:

*Doğru sözlü olacak!

Yani her şeye karşın “doğruya doğru” diyecek!

*Verdiği sözde mutlaka ve mutlaka duracak!

Mazeret üretmeyecek yani...

*Müşfik olacak!

Asla kırıcı kırılıcı olmayacak!

Yani peygamber gibi olacak!

Birisi bir yanağına tokat atarsa öteki yanağını uzatacak yani...

*Etkin dinleyici olacak!

Bir öneri geliştiren herkesi can kulağıyla dinleyebilecek!

Yani emrinde çalışanların işleriyle ilgili önerilerini sabırla dinleyip değerlendirecek!

Bunlar “Liderlik bilgeliği” ölçütleri olup lideri “Bilge Lider” yapar!

Bizim de zaten bugüne kadar altından kalkamadığımız sorunların ana sebebi “Bilge Lider” bulamayışımızdır!

Şunu söylüyorum:

Türkiye doğru yöneten bir lidere kavuşursa toplumsal yaşamın her noktası çok kolay ve çok doğru duruma getirilir!

Ülkemiz yetişmiş insan sorunu yaşamıyor artık!

Atatürk’ün cumhuriyetin ilk yıllarında çektiği yetişmiş insan sıkıntısını bugünlerde asla yaşamaz bu ülke!

Her konuda çözüm saptayıp çözüm üreten insanımız var!

Yeter ki yönetenler buna öykünebilsinler!

Saygı ve sevgilerimle ve de başarı dileklerimle...

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..