Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '19

 
Kategori
Siyaset
 

Kılıçdaroğlu'nu Kim Getirmiş?

Ne yalan söyleyeyim Mansur Yavaş'a bir önceki yerel seçimlerde Ankara'ya aday gösterildiği günden itibaren kanım ısınmadı bir türlü.

Zorla değil itici geliyor bana..

Sevmek beğenmek görecelidir. Yavaş'ın seveni de çoktur ama ben sevemedim bir türlü bu adamı.

Dün itibariyle Ak Parti sözcüsü tarafından Yavaş'la ilgili sahte senet meselesi dillendirildi, bugün de Yavaş bu konunun mağduru olduğunu söyleyerek AKP sözcüsüne cevap niteliğinde basın açıklamasında bulundu.

Ortada bir sahte imzalı senet meselesinin olduğu mahkeme kayıtlarında mevcut ama mahkeme sonucu sonuçlanmadığından Yavaş'ı bu konuda suçlanmasının da doğru olmadığını düşünüyorum..

Ne karar çıkacağını hakim'lerden başkası bilemez..

Bırakalım karar sonucunu da Kılıçdaroğlu neden ısrarla Mansur Yavaş'ı Ankara'ya aday gösterdi ona bakalım biz.

Sahi Kılıçdaroğlu gerçekten CHP'yi tesfiye mi etmek istiyor sorgulanması gerekir diye düşünüyorum.

Tamam Yavaş'ın aday olmasına hukuken bir engeli yok ama geçmişinde sahte senet meselesinden kayıtlara geçmiş bir durumu söz konusu olduğu bilindiği halde Kılıçdaroğlu neden dikkate almadan sanki başka aday yokmuşcasına aday gösterdi Yavaş'ı?

Cumhuriyeti kuran Atatürk'ün partisi bula bula Mansur Yavaş'ı mı buldu Ankara adaylığı için? Hiç mi düşünülemez sahte senet meselesi karşı parti tarafından seçim malzemesi olarak kullanılabileceğini?

Kılıçdaroğlu neyi düşünürsün söyler misin?

Ben söyleyeyim, düşündüğün şey Ankara'yı kaybetmek.

Umarım CHP'nin kalesi durumunda olan İzmir'i alır CHP! Orayı da zor alacağa benziyor zira adayın babasıyla ilgili geçmişinde bir 12 Eylül kimliği var.

Seçmen hem Ankara'yı hem İzmir'i kendi küçük dünyasıyla değerlendirerek oyunu kullanacak ve bizler için önem teşkil etmeyen ama seçmen için önem arz eden her iki konu bir çok olumsuzlukları çağrıştıracağı için her iki adaya beklentinin altında oy kullanılacaktır diye düşünüyorum.

Temennimiz CHP'nin İstanbul Ankara ve İzmir'i almasıdır ama Kılıçdaroğlu ile muhtarlıklar bile zor alınacaktır.

İstanbul'dan söz etmedim bile farkındaysanız.

Yanılmayı çok isterim ama (şimdilik) İmamoğlu'nun işi değil İstanbul..

Şimdilik değil, bir dönem sonrası için belki!

Kılıçdaroğlu'yu Baykal'a yapılan kaset komplosundan sonra kim CHP'nin başına getirdiyse iyi getirmiş, nokta!

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..