Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '10

 
Kategori
Güncel
 

Kılıçdaroğlu'nun şeyini merak eden adam?

Kılıçdaroğlu'nun şeyini merak eden adam?
 

Ben olsam gösterirdim...


Aziz Nesin’in İstanbul dışına çıkması halinde "katledene 250.000 dolar ödül" vaadeden, türbana karşı mücadele ettiği için öldürülen Gümüşhane Barosu Başkanı Günday'ın katiline de avukat tutmuş biri bakın şimdi neyin peşinde:

..." Kemal Kılıçdaroğlu sünnetsiz mi?

Vahyin bir emri olmasa da sünnetin vazgeçilmez bir gelenek olduğu, toplumca dini bir vecibe ve erkekliğe ilk adım atma öneminden ötürü şölenlerle kutlanan bir âdeti Kılıçdaroğlu yerine getirdi mi?" diyor.

Merak işte, öğrenmek istiyor herhal...

- Tuhaf tuhaf kulların var, Ya Rab...

Evet, bu biri; şimdi Kılıçdaroğlu'nun şeyini merak ediyor?

- Neyini?

Dedik ya; sünnetini...

- Sünnetli mi, değil mi, araştırıyormuş...

Hobisi olsa gerek.

Yoksa, ona ne elalemin şeyinden...

En iyisi Kılıçdaroğlu'ndan dobra dobra talepde bulunsun.

Ayıp değil ki...

Sünnetsiz ise sünnet ettirecektir belki de(!)

- Hayırsever Müslüman takımından ya...

Olamaz mı?

- Aklıma başka bir şey gelmiyor.

- Sizin?

Ben olsam gösterirdim sünnet olduğum yeri, hem de tüm ayrıntılarıyla.

Açık açık...

- Hala ilk günkü gibi duruyor, fotoğraflar albümümde....

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..