Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '14

 
Kategori
Güncel
 

Kılıçdaroğlu ve Bahçeli istifa etmeli mi ?

Kılıçdaroğlu ve Bahçeli istifa etmeli mi ?
 

Bu dostluğa paha biçilir mi?


Bir cumhurbaşkanlığı seçimi yaşadık...

Sonuç bazıları için hüsran oldu...

Bazıları içinse muhteşem!

Ben doğal karşılayanlardanım...

Halkın takdiri bu doğrultuda imiş o gerçekleşti.

Sonuç her ne kadar benim istediğim gibi olmasa da kabul etmek gerek, diyorum.

Alvin Toffler, “Başarısızlık başarıya döşenen bir oto yoldur” der...

Rus Çarı Deli Petro da “yenile yenile yenmesini öğreneceğiz” demişti...

Bunun için temel koşul ise “kendini gözden geçirmektir”.

Şöyle enine boyuna hem de...

En acımasız şekilde hem de!

Sonra “bilen insanların” eleştiri ve önerilerini değerlendirmek gerekir.

Önümüzde “genel seçim” var.

Onun için bu söylediklerimi gerçekleştirmek lazım...

Tabii yeniden hüsran “yaşanırsa, yaşansın anasını satayım!” denmiyorsa!

Peki...

MHP ve CHP başkan ve diğer yöneticilerinin istifası gerekir mi?

Gerekmez!

Özeleştiri yapmak koşuluyla tabii...

Ve doğru planlamalar yapmak koşuluyla tabii...

İşin özü:

Türk toplumunu bilimsel olarak iyi tanımak gerekiyor.

Önce iyi tanıyacaksın ki ona göre yaklaşacaksın...

Ben, “tanıyoruz ama olmuyor işte!” yanıtını doğru bulmuyorum.

İyi tanınsa doğru yaklaşımlar saptanır ve başarı yakalanır.

Burada CHP ve MHP yetkililerine, “Bilimsel yöntemin tanıma tekniklerini” kullanmayı öneriyorum.

"Doğa, toplum ve bilinç" olaylarını en iyi tanıma “Bilimsel yöntemle” yapılabilir.

Ondan sonra da onun çözüm tekniklerini kullanmalarını öneririm tabii...

Bu kolay mı derseniz...

Bana göre kolay!

Ben eğitim yöneticiliği dönemimde bunu yaptım ve başarılı oldu okulum...

Öyle ki ÖSS’de beş yıl Türkiye birincisi oldu...

İnanmak istemeyenler, 1995 ten1999 yıllarına kadar ki ÖSS sonuç kitapçıklarına bakabilirler.

Bunu katiyen övünmek için söylemiyorum.

Siyasi bir beklentisi olmayan yaştayım artık.

Benimkisi sadece öğretmen sorumluluğu, o kadar!

Beni bilenler bilir.

Bu güzel ülke, “daha modern ve daha mutlu” yaşamalı diyenlerdenim ben!

Tek dileğim de bu!

Gerçek anlamda modern bir ülke olsun ülkem, benim neslim de böyle bir ülkede mutlu yaşasın istiyorum.

Saygı ve sevgilerimle...

 

 

   

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..