Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '17

 
Kategori
Güncel
 

Kılıçtaroğlu Kasapları Savunuyor, Kilosu 50 Liraya Et Satan Kasabın Neyini Savunacağım

Kılıçtaroğlu Kasapları Savunuyor, Kilosu 50 Liraya Et Satan Kasabın Neyini Savunacağım
 

Bu feryat da haklı, devlet hayvancılığa mutlaka çare bulmalı


Ülkemizin ekonomik durumu ortada. İnsanlar işsiz. Üretim yok. Bu durumda ithalat ihanettir. Ama kardeşim benim halkım eti 50 liraya yiyemez, niye 50 lira oluyor? Siz 50 liraya satarsanız ben de Sırp’tan Bulgar’dan ithal eder 30 liraya satarım. Birileri Müslüman katili Sırp’ın eti yenir mi diyor, sanki danalar katil!

Hata kasaplarda değil belki, onlara pahalı geliyordur; ama yani kasap da üreticiden doğrudan alsın. Bakanlık nerelerden getirip kilosu 30 liraya satabildiğine göre demek ki satılıyor. Yani bu işte bir iş var.

Yanı başımda Bulgar 17 liraya et yerken ben 50 liraya et yiyemem arkadaş. Bu işte kasapların da dahli var. Hadi ithalden vazgeçtik et ucuzlayacak mı? Hiç sanmıyorum. Sorun bence üretim yetersizliği de değil.

Tüketicinin muhatabı kasap, mecburen onlara yükleniyoruz. Etin arkasında kim var kim yok bilmiyoruz ki. 30 liraya satılabildiğine göre karkas et üreticiden 12 liraya falan alınır.  Karkas et et değil biliyorum. Yağı kemiği paçası şunu bunu ayrılacak. Ama yani böyle 5 katına da satılmaz ki. 12’ye alıyor 30’a satıyorsan çok normal, 50 lira da noluyor? Bazen bazı bölümler 60, 70…

Ondan sonra kalk niye ithal ediyorsun… Ak Parti hükümetini tarımı bu hale getirdiği için suçlayabilirsin bu ayrı bir şey; ama etin 50 liraya satılmasını onaylayamazsın!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..