Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '16

 
Kategori
Güncel
 

Kilis halkı geçici olarak ülkenin başka yerlerinde misafir edilsin

Kilis halkı geçici olarak ülkenin başka yerlerinde misafir edilsin
 

Başkalarının da (hatta yetkililerin bile)aklına geliyordur ama böyle saçma bir öneri olur mu diye dillendirmiyorlardır. Herkes kişiliğini koruma derdinde. Ben saçma önerilerde bulunup rezil olmaktan korkmuyorum. Düşündüğüm tek şey belki işe yarar da insanlarımız kurtulur.

Uygulaması zor gibi gözüküyor ama bence değil. Kilisliler yurdun başka yerlerindeki akrabalarının ya da senin benim, olmadı devletin misafirhanelerinde IŞİD füze atamayacak hale gelinceye kadar geçici olarak misafir edilsinler.

Olmaz demeyin, üç milyon Suriyeliyi misafir ediyoruz da 300 bin Kilisliyi mi edemeyeceğiz? Hele gerek yok hiç demeyin. İnsanlar ölüyor. Artı yaşanan travma. Ne kadar süreceği belli değil. Felç olan hayat.

“Kilis taşınırsa başka yere atarlar” Başka yer de taşınsın. Kıyıyı boşaltalım. Sadece askerlerimiz kalsın. IŞİD füzeleri oralara atıyorsa belki füzelerinin mesafesi o kadar. Değilse Diyarbakır’a da atardı.

IŞİD ile savaşıyoruz. Kilis savaş bölgesi, resmen cephe. Savaş durumlarında cepheye yakın sivil halk boşaltılır, normal bir durum. Gelsin benim evimde dursunlar; ne yapalım yani ölsünler mi?

Evlerine yurtlarına bir şey olmaz. Biraz halk biraz devlet yardım eder.

Bu durum toprağını terk etme sayılmaz, askerimiz orada.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..