Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '14

 
Kategori
Fotoğraf
 

Kilis ilk ışık Fotoğrafhanesi

Kilis ilk ışık Fotoğrafhanesi
 

Muallim ve talebe.


Fotoğrafın arkasını okumadan tahmin yürütmeye kalkmak % 100 yanılma garantili.

Anne-kız, abla-kardeş, iki arkadaş diyenlerin hepsi yanıldılar.

''Gene aynı gün. Beni seven ve talebem olmayan bir talebe ile çekilen resim...''

O gün çekilen bir kaç fotoğraftan birisi demek elimde tuttuğum fotoğraf. Diğer fotoğrafa atıfta bulunarak sanki,

 ''Hani daha önceden de yazmıştım ya, işte yine aynı gün...'' diyor.

 Benim elimde tek bir görüntü olduğu içinse, muallime hanımın daha önceden kiminle, nerede ve  nasıl bir poz verdiğini anlamak hiç de kolay değil ancak yazdıklarını bir kez daha okuyunca ben nedense başka bir yere takılıyorum,

 '' ... beni seven ve talebem olmayan...''

Acaba diyorum, yoksa talebesi olmadığı için mi bu kadar çok seviyor 'hoca'sını.

Uzaktan her şey iyi hoş da ya, notu kıt, sert mi sert birisi ise öğretmen hanım?

Aşkların en güzeli seni uzaktan sevmek...

Foto İlk Işık - Kilis.

Son günlerde çokça rastlıyorum bu kaşeye ve adını taşıdığı stüdyonun fotoğraflarına. 

'İlk ışık' gerçekten de tam adına uygun bir şekilde 1944'te Kilis'in ilk fotoğrafçısı olarak Muzaffer Özkan tarafından kuruluyor. Günümüzde ise, artık dijitalci olmuş bir şekilde, dönüşümüne devam ediyor şirket.

Sararmış, kaşesini okumanın kimi zaman zorlaştığı, elden ele dolaşan fotoğraflar yerine, günümüzde artık sanal alemde yerli yersiz, bedeninden ayrı düşmüş ruhlar gibi dönüp duruyorİlk ışık'ın fersiz fotoğrafları...

 
Toplam blog
: 344
: 1122
Kayıt tarihi
: 22.07.09
 
 

Okur yazarım. Okur yazarlıktan kastım, okuduklarımı yazmamdır ki, bu yazılarımı genellikle 'kitap..