Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Kilitle beni gardiyan

Kilitle beni gardiyan
 

Kaynak:internet


Dünyanın kederlerinden demir parmaklığa sığındım
Ürkekti dışarıda ruhum
Korkusuzluğa saklandım
Nasıl derim kendime “ geçecek bugünler, dayan”
Ben geçsin istemiyorum
Kapat kapıları gardiyan!

Türkü dinler, volta atarım.
Varsın baharlar geçsin özgür kırlarda
Yüz yıl daha yatarım.
Acı keder, aldanmışlık dört bir yan…
Korkuyorum, özgürlükten
Bir kilit daha vur gardiyan!

Suçluyum, öldürdüm tüm insanlığı
Savaşları ben çıkardım
Bendim fitneyi dünyaya yayan
İtiraf ediyorum işte bak
Acıma bana gardiyan!

Özgürdüm, tutukluydum her güne
Bedenimi serbest bırakıp,
Ruhumu gönderdiler sürgüne.
Her sabah zebaniler çınladı başımda “uyan, uyan”
Senin kalk sesin ninni gelir gönlüme
Sen uyandır beni gardiyan!

İnsan yerine koyup
Hatırlayanım mı vardı?
Ben kara kışta kardan kadın
Ellere mevsim bahardı.
İsterim sen ol her sabah beni sayan
Sebebine razıyım
Hadi say beni gardiyan…

...ENGİNDENİZ...

 
Toplam blog
: 28
: 814
Kayıt tarihi
: 14.06.10
 
 

32 yaşında bir belediyeciyim. Mahalli İdareler/ Fırat Üniversitesi mezunuyum. Tam bir roman delisiyi..