Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '19

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Kilo Aldıran Diyet Neden Yok?

Benim anlayışıma göre kilo vermek de kilo almak da mantıklı değil, sağlıksız yaşamanın sonucu. Doğuştan ya da metabolik bir sorun varsa tıbbın işi.

Diyet deyince kilo vermek akla geliyor çünkü şişmanlık sorunumuz var. Peki zayıflık diye bir durum yok mu?

“Var da zayıf olmak sağlık sorunu yaratmaz”

Allah Allah!

Ben ise daha çok şişmanlıktan değil yeterli ölçüde beslenemediğimiz için hastalandığımızı düşünüyorum. Gerçi şişmanlık da bir çeşit yetersiz beslenme.

Diyet deyince herkes kilo vermeyi anlıyor, vücudu sağlıklı hale getiren diyetler de olmalı.

Fit vücutların sağlıklı olduğunu düşünmüyorum vücut denilen bardağın ağzında biraz boşluk ya da taşan durumu olmalı ki vücudumuza giren yer bulsun çıkan kaybolsun. Yediğin kadar erit aldığın kadar ver durumu bence vücutta rutin yaratır.

Eksiğe karşıyım ama 5 kilo fazla yanağınızdaki pembelik, gözlerinizdeki fer, canlılık, enerji… Hatta kemik yapınızda düzgünlük yoksa boşlukları doldurup sarkma ve kırışıklıkları önleme…

Zayıflık da şişmanlık kadar önemli bir sorun ama bakıyorum kimileri zayıf zayıf ortalarda dolaşıyor. Zayıflatanı popüler ya kilo aldıran diyetler ilgi çekmez mi deniyor acaba? Ve belki de vardır biz bilmiyoruzdur.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..