Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '08

 
Kategori
Mizah
 

Kilo problemi varmış!

Kilo problemi varmış!
 

komikresim.com


Kilo fazlalığı ve şişmanlık sorunu olanların çoğu zayıf olanlardan daha az yiyor, hatta neredeyse aç geziyor, ama yine de kilolarından kurtulamayıp depresyona giriyorlar.
Sorun, tembel bir metabolizmaya sahip olmakta ve çocukluktan beri süre gelen yanlış alışkanlıklarda. İşin kötüsü bu genelde ‘aç gezen’ insanlar, çözemedikleri kilo sorunları nedeniyle kendilerini suçlu hissederek çevrenin onları kilolarını kontrol etme yeteneğinden yoksun, zayıf karakterli, dikkatsiz, özensiz, obur kişiler olarak gördüğünü düşünüp üzülüyorlar. Kilo sorununu çözmedeki başarısızlıkları nedeniyle de ayıplandıklarını sanıp depresyona giriyorlar...
Birde buna çevrelerinden gelen olumsuz eleştiriler. İğrenç espiriler de eklenince durum daha bir çekilmez oluyor. İşin rezilliği çıkıyor.

Bazen insan espiri adı altında en ölümcül darbeyi en yakınlarından alıyor.Şöyle ki,


-Yavrum ne bu acele ?yine ne yapıyorsun sen
Şaşkın bakışlara açıklama geçikmez
-Daldın yine yakın köye göç taşır gibi acele acele yemek yiyorsun
-Hadi yaa !Öylemi , pardon kaptırmışım.
- Yaaaa!
********
-Hayatım bak ne kadar güzel bir pantolon bana da alalım mı?
-Olur ama iki beden büyük alalım.
-Neden?
-Seneye de giyersin
-Şiiiiii Akıllı ol istersen!
************
-İstediğim öyle abartılı birşey değil canım Opel Corsa alsan yeter.
-O sana spor durur yavrum. Ön koltukları sökmek gerek
-Neden ki?
-Anca sığarsın da ondan
-Tamam yaa! Bir daha konuşma benimle
-Neee? Ne dedim ki ben şimdi.
-Konuşma dedimmm.
***********
-Bak bir daha böyle şakalar yaparsan karışmam
-Karışmasan ne olacakmış ki
-Olduğunda görürsün
-Hooppp bir dakika, sen kilo aldıkça kafa tutmaya mı? Başladın.
-Ne alakası var yaa, ben hep aynıyım
-Kilolu yanii!
-Vallahi şimdi arayıp annene söyleyeceğim seni.
-Ya şaka yaptım tamam. gitme gel güzelim, gel yaaa


Bunlar dışarıdan gelenler. Bir de insanın kendi kendini rezil ettiği durumlar var ki anlatacağım olay tamamen gerçektir.


Orta yaşlardaki hanım arkadaşımız başka bir rahatsızlığı nedeniyle gittiği doktordan bir diyetisyen arkadaşını tavsiye etmesini isteyecek.

-Doktor Bey ben kilo vermek İstiyorum. Sizin tavsiye edeceğiniz bir...

Doktor sözünü bir çırpıda keserek ''öyle zayıflamak istiyorum demekle''olmaz diyor

Ağzını işaret ederek

''Önce bunu tutacaksın, bunu ''diyor.

Hiç beklemediği bu tutum karşısında şaşıran arkadaşımız bu işi doktor kontrolü altında yapmak istediğini söyleyecek ama telaştan beceremiyor

-Ama doktor bey, ben doktorun altında zayıflamak istiyorum diyor :)

 
Toplam blog
: 92
: 830
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Biraz kül, biraz duman o benim işte... Öyle dedim diye olayı arabeske bağladığımı sanmayın çabuk sön..