Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '14

 
Kategori
Beslenme / Diyet
Okunma Sayısı
2324
 

Kilo vermek isteyenlere diyet programı

Kilo vermek isteyenlere diyet programı
 

Diyet Programı


Diyet Programı

Diyet Programı

Dengesiz beslenme, yağlı gıdalar, hareketsiz bir yaşam aşırı kilo almamıza sebep oluyor. Eğer kilo vermek istiyorsanız düzenli beslenmeye özen gösterin, fast-food gıdalar olarak isimlendirilen sağlıksız besinlerden uzak durun, ekmeği, şekeri hayatınızdan çıkarın. Yemek saatlerinizi düzenleyin, geç saatlerde yemek yememeye özen gösterin ve düzenli spor yapın. Bütün bunları yaptığınızda kilo verdiğinizi ve hayatınızın düzene girdiğini göreceksiniz. Bu yolda size yardımcı olabilmek için bir diyet programını paylaşmak istiyorum. Ancak fazla kilolardan kurtulmak için diyetisyene gitmeniz size en büyük tavsiyemdir.

Sabah                                             Öğle                                           Akşam

                                       

2 bardak su                                  1 kase çorba                             1 kase çorba

Serbest çay                                  1 porsiyon ana yemek             6-7 köfte kadar et veya tavuk

2 dilim beyaz peynir                    Salata                                         (ızgara/haşlama)

1 adet haşlanmış yumurta       1 su bardağı ayran/yoğurt        Salata

7-8 adet zeytin                              2 dilim kepekli ekmek             1 su bardağı ayran/yoğurt

Yeşillik                                            Alternatifi                                  3 dilim tam tahıllı ekmek

3 dilim tam tahıllı ekmek          1 paket form bisküvi                     Alternatif    

Alternatifi                                    1 su bardağı ayran                      Menemen(2 tatlı kaşığı yağ,2

Serbest çay                                  2. Ara                                            yumurtalı)

2 adet yağsız peynirli tost         1 porsiyon meyve                        1 su bardağı ayran

1. Ara                                            1 çay bardağı(ceviz, fındık,         2 dilim beyaz peynir

2 porsiyon meyve                       badem)                                         3 dilim tam tahıllı ekmek      bardağı leblebi                            Ara Alternatifi                       

                                                       Yarım paket form bisküvi          1 çay

              

gülsen tunçkal bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 5
Toplam yorum
: 2
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 859
Kayıt tarihi
: 25.01.14
 
 

Tasarım, Eğlence, Hobi ve Hayata Dair Herşey http://hobisiolan.com/ ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster