Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '14

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Kilo vermek istiyorum ama veremiyorum diyenlere ipuçları

Kilo vermek istiyorum ama veremiyorum diyenlere ipuçları
 

kilo vermek istiyorum


Yeni nesilin ve gelecek nesilde de olması beklenen en büyük sağlık sorunlarından birisi de obezite hastalığıdır. Sanal ortamda veya televizyon üzerinden görülen büyük sorunlardan olan fazla kilolardan kurtulma isteği gün geçtikçe yayılmakta ve insanlar kilo vermek istiyorum diyerek bir çare aramaktadırlar. Birçok zayıflama yöntemleri bilinmekte ama nasıl yapılması veya nasıl uygulanması gerektiği insanlar tarafından bilinmemektedir. Eğer sizlerde kilo vermek istiyorum diyorsanız ancak ne yapmanız gerektiğini bilmiyorsanız yazıyı sonuna kadar okumanızı öneririz. Aklınıza zayıflama noktasında ilk gelen sorular hızlı zayıflama mı yoksa sağlıklı zayıflamamı olarak gelebilir. Şunu unutmayın ki hızlı zayıflama doğru uygulamalar çevresinde yapılmadığında olumsuz sonuçlar verebilir. Sizin için en ideal yöntem sağlıklı bir şekilde verilen kilodur.

Kilo vermek istiyorum diyenlerdenseniz öncelikle sağlıklı bir şekilde kilo vermeye çalışmalısınız. Kilo vermenin ilk temeli diyet olduğu için sağlıklı bir diyet için bir uzmanla belirlenen diyet programınızı düzenli ve istikrarlı bir şekilde uygulamalısınız. Bunun yanında özellikle evinizde uygulayabileceğiniz yöntemlerde bulunmaktadır. Özellikle önceden yediğiniz yemek porsiyonlarını küçülterek ve lifli yiyecekleri tercih ederek zayıflamanızı hızlandırabilirsiniz. Bolca su tüketimi yapmanız az yiyip uzun süre tok tutan besinleri tercih etmeniz zayıflama sürecinizi ciddi derecede hızlandıracak besinlerdir. Eğer gerçekten kilo vermek istiyorum diyorsanız kararlı bir yapıya sahip olmalı ve amacınıza ulaşana kadar yılmamalısınız.

Bunun yanında kilo vermenin temel yöntemlerinden olan diyet uygulamasında çok dikkatli olmalısınız. Uzman yardımıyla tercih edilmeyen her diyet vücudunuza yararlı olmayabilir ve sağlıklı bir zayıflama için yanlış tercihler yapabilirsiniz. Sağlıklı kilo vermek istiyorum diyen bireyler her duyduğu yöntemi uygulamayıp, kendi vücutlarına uygun olanları tercih etmelidirler. Diyet konusu her bireyin bünyesine göre değişirken zayıflama yöntemleri serisi her kilo vermek istiyorum deyip arayış içinde olanlar için uygun yöntemlerden biridir. Kararlı bir yapıya sahip olmanız amacınıza uzun veya kısa ama bu sürenin sonunda amacınıza ulaşacağınız anlamına gelmektedir. Uzun süreli ve kararlı bir şekilde tercih edilen yöntemin sonunu getireceğinize inanıyorsanız en büyük adımı şimdiden atmışsınız demektir.

 
Toplam blog
: 37
: 13696
Kayıt tarihi
: 18.11.13
 
 

Vücut geliştirme ve fitness ile ilgili ve bu konuda çeşitli paylaşımlar yapmayı seven bir spor aş..