Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '07

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Kiloları vermek lazım.

Kiloları vermek lazım.
 

Ah , biz kadınların işi ne zor.Yaz geliyor, kalın kabanlar , paltolar yerini ince kıyafetlere bırakmaya başladı. Böyle oluncada. Kış boyu alınan kiloları vermek lazim.

Şahsen benim , eskiden hiç böyle dertlerim yoktu, yaşımız daha genç iken demek istedim. Doğanın kanunu , yaşlanmaya, pardon buyumeye başladıgınızda , vucudunuzda kalınlaşıyor. Her halde buruşmaya karşı vücudun doğal savunması, kimbilir?

Dört senedir kilo ile ugrasıyorum. Çok degil önce 3 kilo ertesi sene 4 derken bu sene 7 kilo vermek lazım.. Her nisanda dikkat etmeye başlıyorum.
Bence , kilolarım buyumem ile (yaşlanma demiyorum.) .Bazıları sigarayı bırakmaya bağlasada sigayi bıraktığıma pek memnunum.

Her nisan ayında başlıyorum diyet ve spora , malum , yaza hazırlanmalı tabiî ki.
Ama maşallah erkeklerin böyle bir çabası yok . Bırakın, zaten kilo problemleri de kadınlar kadar yogun degil..

Sağolsun eşimin de böyle bir çabası olmadıgı gibi, ben ne zaman diyet yapmaya başlasam, cevizli baklava, kaymaklı ekmek kadayıfı kilo yapan ne varsa eve doldurur. Üstelik de ben diyete başlamadan o başlar moral bozma turlarına,

-Bu sene bikini giymeyi düşünmüyorsun değimli. Kesinlikle giyemezsin haberin olsun.

-Bak ben o bikinileri nasıl giyeceğim, hem sezon sonunda iki tane daha aldım.(tabiî ki içimden söylüyorum bunları)

Her sene bu konuşmalar ve , diyet bozma planları olur bizim evde. Ama sonra ben kazanırım.

Bu sene başka planlarım var. Çünkü , eşim ‘’, bikini için hem kilolusun hemde yaşlanıyorsun’’ demezmi.
Önce bozuldum tabi, ama sonra aklıma geldi.’’Annen de bikini giyiyor.’’diyiverdim. Şimdi nette ve arkadaşlarimda duyduğum üç çeşit bitkisel yag ile bir karışım yaptım. Her gun suyun içine bundan damlatıp içiyorum. Kilo, kolesterol, lipit vs.ne varsa atıyormuş.

Siz erkekler ne kötüsünüz.o zaman sizde kapanın, bu sene inadına bikini giyilecek. Hele şu yağ karışımının faydasını göreyim. O zaman heryere yazacağım. Zaten şimdiden fark etti.

Yoksa hiç kimseye söylememek mi lazım. bilmemki.

Hoşçakalın ayse

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..