Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '12

 
Kategori
Siyaset
 

Kim, gerçekte ne diyor?

Kim, gerçekte ne diyor?
 

baykal


Abdullah Gül: Buraya kadar geldim, bundan sonrası beni ilgilendirmiyor.

R.Tayyib Erdoğan: Durun bakalım, daha yeni başladık.

K. Kılıçdaroğlu: Bir Muammayım ben.

D. Baykal. Ben böyle değildim, yaşarken oldu.

Bahçeli. Kıpırdamayın, vatan -millet elden gider.

S. Demirtaş: Susun, birazda biz konuşalım.

N. Özel . Emret başbakanım

Haşim kılıç: Buraya kadar CHP……

BülentArınç. Gün bizim günümüz.

Muharrem İnce: Bu kadar bağırıp, çagiriyorum da neden genel başkan Kılıçdaroğlu anlamıyorum.

S.Süreyya Önder: Ben konuşmasını severim arkadaş.

Emin Çölaşan . Niye beni kimse tiye almıyor…

Çetin Altan. Umrumda değilsiniz artık.

Bekir Coşkun. Bağırıp duruyoruz işte biri bizi duyacak diye.

O.Baydemir: Aslında çok farklı düşünüyorum ama………

Fatih Altaylı. Bir patlama yaratamadık gitti.

Fazıl say: Kimse beni anlamıyor.

Melih Gökçek. Kurnazım, çizerim

Yılmaz Özdil. Yaz yaz, nereye kadar…….

Hasip Kaplan. Kürt sorununu bilmem ama m.vekili olmak hakkatten güzel şey…

Kamer Genç: Beni buraya gömün…….

Sırrı Sakık. Takılıyoruz işte!

Oktay Vural: Bize sakın Kürt meselesini bitti demeyin.

Gültan Kışanak: Valla bende artık güzel konuşuyorum yani.

Oktay Ekşi: Meclise geldik, ekşiliğimiz açığa çikti yahu!

Ahmet Hakan: İyi adamım ve selam…

M .Ali Birand: Artık dilimi gayet sempatikçe sürçtürüyorum fark ettinizmi.

Ahmet Altan: Ne aptal şeylersiniz ya!

Nihat Genç. Hepinizin Allah belasını versin.

(m.ali şirin tarih ögrt)

 
Toplam blog
: 124
: 736
Kayıt tarihi
: 28.06.08
 
 

Kelebek için kanat neyse insan için kelime odur. (m.ali şirin) 1969 senesinde  Tunceli/ pülümürde..